اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی شاهین عامری بوشهر:

شاهین عامری مظلوم واقع شده/ نیازمند حمایت رسانه‌ها و مسئولان هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید شاهین عامری بوشهر گفت: تیم شاهین بندر عامری در رقابت‌های دسته اول امیدهای کشور غریب و مظلوم واقع شده اما توجه رسانه‌ها ما را امیدوار می‌کند.

شاهین عامری مظلوم واقع شده/ نیازمند حمایت رسانه‌ها و مسئولان هستیم

محمود آرامش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با حمایت رسانه‌ها و مسئولان می‌توانیم بهتر از گذشته نتیجه گرفته و به جایگاه واقعی خود برسیم.

آرامش افزود: این تیم در طول دو هفته تمرین وارد مسابقات شد و همین باعث شد تمرینات فشرده‌ای را انجام دهیم و با ترفندهای ویژه آنها را آماده مسابقه کنیم و خوشبختانه بازیکنان این تیم، استعداد خود را نشان دادند و هم‌اکنون در رده سوم این مسابقات هستیم.

سرمربی تیم شاهین بندرعامری ادامه داد: واقعا غیرت و همدلی کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه مسئولان این تیم به ویژه عباس صفری و حسن غریبی و در کنار تیم بودن اهالی بندر عامری باعث شده در مقابل تیم‌های میلیاردی این دوره از رقابت‌ها خوب عمل کنیم.

آرامش در پایان گفت: بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند که از این گروه صعود کنند و امیدوارم مسئولان استان بوشهر ما را یاری کنند و فقط به فکر و یاد تیم‌های خبرساز نباشند چرا که این امیدهای استان می‌توانند پشتوانه خوبی برای فوتبال استان باشند و جا دارد از همکارانم در کادر فنی آقایان رضا غریبی و عبدالرضا زائرابراهیمی و غلام‌رضا احمدی، حسین صفری و اسماعیل مظفری و دیگر همکاران تشکر کنم.

تیم فوتبال رده امید شاهین بندر عامری در آخرین لحظات دیدار با مس کرمان در رقابت‌های فوتبال دسته اول امیدهای کشور بازی برده را با تساوی عوض کرد و در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول