اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پزشکی گناباد خبر داد

انجام جراحی پیشرفته تومور مغزی و دیسک گردن در ‌گناباد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در حال‌ حاضر تمام عمل‌های جراحی پیشرفته تومورهای مغزی و دیسک گردن در بیمارستان 15 خرداد بیدخت گناباد انجام می‌شود.

انجام جراحی پیشرفته تومور مغزی و دیسک گردن در ‌گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا مسلم ظهر امروز در جمع اعضای کانون خبرنگاران شهرستان گناباد اظهار کرد: امسال سال ویژه‌ای است چرا که یک جنگ تمام عیار اقتصادی که پس لرزه‌ها و عوارض آن شاید بیشتر از یک جنگ نظامی بوده از سوی دشمنان و استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده است.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری کشور ایران و انقلاب ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته که قطعا با عنایت حضرت حق، توجهات امام زمان(عج) و هوشمندی مسئولان و مردم به نفع انقلاب و کشور تمام می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطر نشان کرد: به هر حال در این جنگ‌ها به‌ویژه جنگ‌های اقتصادی می‌طلبد که مردم و مسئولان همه در کنار هم بوده و همدلی و همکاری داشته باشیم و مشکلات را از خودمان بدانیم؛ ضمن اینکه باید شرایط کشور را درک کرده و بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: همچنین باید تحمل خود را در برابر مشکلات بالا ببریم، قناعت‌ خود را بیشتر کرده و صرفه‌جویی کنیم و نیز مصرف را هم مدیریت و از منابع موجود استفاده بهینه کنیم.

مسلم تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ردپای خود را در حوزه سلامت هم گذاشته و اگر مدیران حوزه سلامت، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها خوب شرایط را مدیریت کنند، قطعاً با کمترین مشکل روبه‌رو می‌شویم.

وی اذعان داشت: به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه سلامت از اردیبهشت ماه سال‌ جاری ستاد تدابیر ویژه تشکیل شده است که هر دو هفته جلسه برگزار می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گناباد اولین دانشگاهی بود که ستاد تدابیر ویژه را تشکیل داد و مورد تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز قرار گرفته است.

مسلم یادآور شد: از ابتدای امسال 4 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی خریداری شده که بیشتر آنها در بخش جراحی مغز و اعصاب بوده است.

وی افزود: علاوه بر آن داروهای مورد نیاز بخش‌های ویژه چون اتاق عمل، دیالیز و سی.سی.یو نیز تهیه و خریداری شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: از ابتدای امسال هفت پزشک متخصص به مجموعه نیروهای دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزوده شده و تا آخر آذر ماه جاری نیز هفت متخصص دیگر در رشته‌های جراحی، پاتولوژی، اعصاب، داخلی، رادیولوژی و طب کار به این تعداد افزوده می‌شوند.

وی متذکر شد: در حال حاضر تمام عمل‌های جراحی پیشرفته تومورهای مغزی و دیسک گردن در بیمارستان 15 خرداد بیدخت گناباد انجام می‌شود.

وی افزود: 70 عمل جراحی مغز و اعصاب در نیمه نخست امسال در بیمارستان 15 خرداد بیدخت این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/70005/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول