اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره جراحان مغز و اعصاب خبر داد

انجام تمامی اعمال جراحی در بیمارستان‌های استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنگره جراحان مغز و اعصاب کشور گفت: تمامی اعمال جراحی که در بیمارستان‌های معتبر کشور انجام می‌شود در بیمارستان‌های استان کرمانشاه نیز صورت می‌گیرد.

انجام تمامی اعمال جراحی در بیمارستان‌های استان کرمانشاه

حمیدرضا سعیدی عصر امروز در حاشیه آخرین روز از برگزاری کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب کشور که در تالار بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در بسیاری از اعمال جراحی مغز و اعصاب که در استان انجام می‌شود تجربه و موفقیت مراکز و بیمارستان‌های استان بیش از سایر مرکز در کشور است.

سعیدی تصریح کرد: تمامی اعمال جراحی که در تمامی دانشگاه‌های معتبر کشور انجام می‌شود در بیمارستان‌های استان کرمانشاه نیز صورت می‌گیرد و در این راستا هیچ بیماری به خارج از استان اعزام نمی‌شود.

وی افزود: شکستگی مهره‌ها، ستون فقرات و ضربه مغزی بیشترین آمار بیماری‌های مغز و اعصاب نه تنها در استان، بلکه در کشور است.

دبیر علمی کنگره جراحان مغز و اعصاب کشور با اشاره به برگزاری کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب در کرمانشاه، گفت: اساتید و محققان جراح مغز و اعصاب از تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات تحقیقاتی استقبال شایانی از برگزاری کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب در کرمانشاه کردند که حضور 250 میهمان نشان از این ادعا است.

وی با بیان این‌که در کنگره جراحان مغز و اعصاب کشور، 46 مقاله را به‌صورت سخنرانی ارائه کردند، تصریح کرد: آخرین مقالات و تحقیقات در این نشست 3 روزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تجارب اساتید در پانل‌های تخصصی به مباحثه گذاشته شد.

سعیدی افزود: آشنایی اساتید و محققان با تحقیقات و آخرین دستاوردهای علمی جراحی اعصاب در دنیا و ایران همچنین استفاده پزشکان جوان از این تجارب و آشنایی جراحان مغز و اعصاب با استان کرمانشاه و دانشگاه‌های آن از اهدافی بود که در این کنگره دنبال شد و نتایج مطلوبی نیز کسب شد.

پروفسور حمید‌ رحمت، رئیس‌ انجمن جراحان مغز‌، سید‌محمود طباطبایی، کاظم عباسیون، پناهی برخی از اساتیدی هستند که در این کنگره حضور داشتند.

همچنین برپایی‌ 13 غرفه عرضه تجهیزات پزشکی، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ کرمانشاه نیز از برنامه‌های جانبی کنگره بود.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول