اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی:

صنعتگران در زمینه تولید تجهیزات جراحی‌های درون‌بین مساعدت کنند

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنگره بین‌المللی جراحی‌های درون‌بین و کم‌تهاجمی گفت: در صنعت پزشکی به مساعدت صنعتگران در زمینه تولید تجهیزات جراحی‌های درون‌بین و کم‌تهاجمی نیاز داریم.

صنعتگران در زمینه تولید تجهیزات جراحی‌های درون‌بین مساعدت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا توسلی ظهر امروز در حاشیه کنگره بین‌المللی جراحی‌های درون‌بین و کم‌تهاجمی که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجهیزاتی که از خارج از کشور وارد می‌شوند مرغوبیت خاصی ندارند ولی با قیمت‌های بسیار بالا عرضه می‌شوند.

وی با اشاره به صرفه‌جویی که در اثر استفاده از این دسته عمل‌ها برای مردم به وجود می‌آید تصریح کرد: در بسیاری از موارد انجام دادن این عمل‌ها در صورتی‌که تجهیزات با قیمت‌های مناسب‌تری در اختیار قرار بگیرد به نفع بیمه‌ها و در نهایت صرفه‌جویی برای مردم نیز را نیز به همراه دارد.

رئیس مرکز تحقیقات جراحی‌های لاپاروسکوپی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه برگزاری این‌گونه کنگره‌های علمی می‌تواند بسیار مفید باشد ادامه داد: از جمله فوائد این نوع کنگره‌ها به‌روز رسانی اطلاعات پزشکان است.

توسلی در ارتباط با فوائد برگزاری بین‌المللی این کنگره‌ها افزود: برگزاری بین‌المللی این کنگره‌ها سبب به وجود آمدن فضای تعامل میان متخصصان داخلی و خارجی می‌شود و می‌توان از تکنیک‌ها و روش‌های آنها استفاده کرد.

وی متذکر شد: همچنین این تعاملات برای متخصصان خارجی نیز فوائد زیادی دربر دارد و آنها نیز می‌توانند از ظرفیت‌های پزشکی ایران که در دنیا وجهه  خوبی دارد نیز استفاده کنند.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی و درون‌بین تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه جراحی‌های کم‌تهاجمی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و از تکنیک‌های این جراحی استفاده می‌کند.

توسلی در ارتباط با نقاط قوت این کنگره خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت این کنگره این است که عمل‌های جراحی که در بیمارستان‌ها در حال جریان است به‌ صورت زنده در پایان هر بخش کنگره برای افراد به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول