اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل خبر داد

انجام بیشترین عمل‌های جراحی مازندران در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل از انجام بیشترین عمل‌های جراحی مازندران در این بیمارستان خبر داد.

انجام بیشترین عمل‌های جراحی مازندران در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شهرام کاشانی ظهر امروز در مانور آمادگی در برابر ریزش سقف این بیمارستان بیان کرد: ماهانه به طور متوسط یک‌هزار و 400 عمل جراحی در آمل صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین عمل‌های جراحی مازندران در این بیمارستان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این میزان فعالیت در این بیمارستانی صورت می‌گیرد که 50 سال از قدمت آن می‌گذرد.

کاشانی با اشاره به اینکه بیمارستان 17 شهریور مرکز ترومای غرب مازندران است، افزود: حوادث جاده‌ای غرب مازندران در این بیمارستان رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به این مانور اظهار کرد: این مانور تمرینی برای زمان‌های بحرانی است تا با اعلام کد بحران براساس سناریوی پیش رو عمل کنیم.

کاشانی با اعلام اینکه در این سناریو تلاش شد تمام گروه‌های درگیر در بحران فراخوانی شوند، یادآور شد: یکی از مشکلات عمده در خدمات‌دهی این بیمارستان ترافیک خیابان‌های اطراف بیمارستان است.

وی با بیان اینکه در زمان بحران دسترسی کادر پزشکی و خودروهای امداد و نجات به درون بیمارستان با سختی صورت می‌گیرد، افزود: در بسیاری موارد همکاران ما با پای پیاده خود را به بیمارستان می‌رسانند.

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل با تاکید بر اینکه این برای بیمارستان حیاتی است که پرسنل دغدغه‌ای در زمان حوادث نداشته باشند، گفت: یکی دیگر از مشکلات زمان بحران عدم هماهنگی در کار تیمی است.

وی با بیان اینکه باید کارها را طوری انجام دهیم که کم‌ترین مشکل در زمان حوادث رخ دهد، بیان داشت: این مانور در افزایش هماهنگی‌ها ضروری است.

به گزارش فارس، براساس سناریور تعریف شده این مانور نیروهای امدادی و خدماتی به دنبال ریزش سقف سالن بزرگ شهدا در یک مسابقه‌ای که 500 شرکت کننده داشت وارد عمل شدند.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول