اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد

بهره‌برداری از 12 طرح ورزشی خراسان‌جنوبی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: تا پایان سال جاری 12 طرح ورزشی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 12 طرح ورزشی خراسان‌جنوبی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، جعفر قدیری ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان درمیان اظهار کرد: در سال جاری تعداد 55 نخبه در زمینه‌های المپیاد دانش‌آموزی، مخترع سطح سه برگزیده جوان خوارزمی، فارابی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری در استان شناسایی شده‌اند.

وی جمعیت جوان استان را 205 هزار و 279 نفر اعلام کرد و افزود: بر طبق این آمار هفت درصد جمعیت جوان خراسان جنوبی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند که از این میزان 22 هزار و 879 نفر از ابتدای آذر ماه سال جاری بیمه شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی برقراری ‌ارتباط دو سویه بین جوانان و مسئولان شهرستان‌ها و استان، ‌تکریم جوانان به عنوان اصل مهم در تربیت دینی، بهره‌گیری بیشتر از ایده‌های خلاقانه جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان و تقویت اعتماد به نفس ملی، احساس هویت انقلابی و تقویت روحیه پرسشگری و نقادی را از مهمترین اهداف این ستاد برشمرد.

قدیری کسب 15 طلای کشوری و آسیایی در رشته‌های مختلف ورزشی را از دیگر افتخارات جوانان استان برشمرد و یادآور شد: مهم‌ترین مشکل امروز جوانان فراگیرنشدن فرهنگ مطالعه به معنای واقعی در جامعه جوان استان است.

وی صبوری در مقابل اشتباهات جوانان را ضروری دانست و تأکید کرد: دو مقوله آگاهی و آزادگی مهمترین نیاز جوانان در شرایط کنونی است.

فرماندار درمیان نیز در این نشست گفت: در پاییز سال جاری مبلغ یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال و ازدواج جوانان درمیانی پرداخت شده است.

رجبعلی براتی کسب مقام اول استان و دوم منطقه پنج کشور در رشته کبدی بانوان، کسب مقام سوم کشور در رشته کاراته و کسب مقام اول دو و میدانی عشایر استان را از مهم‌ترین افتخارات ورزشی جوانان مرزنشین این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: استخر شنا و سالن بانوان اسدیه با هزینه کرد 2 میلیارد تومان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول