اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی:

4 سایت پروازی در خراسان شمالی فعال است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی گفت: هم اکنون 4 سایت پروازی برای انجام ورزش‌های هوایی در این استان فعال است.

4 سایت پروازی در خراسان شمالی فعال است

رضا موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، این سایت‌های پروازی را شامل؛ سیساب در شرق شهرستان بجنورد، باباموسی در شمال شهر، چخماقلو در شهرستان مانه و سملقان و سایت پروازی مهنان در جنوب مرکز خراسان شمالی عنوان کرد.

وی افزود: این سایت‌های پروازی همواره مورد اقبال ورزشکاران رشته هوایی از خراسان شمالی و سایر استان‌های کشور بوده است.

موفق با اشاره به اینکه همه ساله به شمار ورزشکاران رشته ورزش‌های هوایی در استان افزوده‌ می‌شود، گفت: تمرینات این رشته به طور منظم در سایت‌های مختلف بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای برگزار و تداوم دارد.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی را برگزاری دوره‌های آموزشی منظم دانست و افزود: البته قرار است تا این آموزش‌ها به زودی توسط یکی از فعالان بومی این رشته ورزشی که آموزش‌های لازم را در حال فراگیری بوده، ارائه شود.

مسئول کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش‌های ورزش‌های هوایی به عموم افراد علاقمند توسط این کمیته قابل ارائه است، گفت: تاکنون هفت نفر آموزش‌های جدید را فرا گرفته‌اند که به تعداد این افراد افزوده می‌شود.

وی همچنین شمار باشگاه‌های فعال در زمینه ورزش‌های هوایی در خراسان شمالی را 2 باشگاه عنوان کرد و گفت: این باشگاه‌ها اقدام به ثبت‌نام و آموزش علاقمندان به این رشته ورزشی در مرکز استان می‌کنند.

این مسئول در کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی با اشاره به اینکه وسایل مورد نیاز برای انجام پروازهای هوایی به نسبت سایر ورزش‌های گران پایین‌تر است، نسبت به تأمین اقساطی وسایل پرواز توسط شرکت‌های وارد کننده که در قالب تفاهم نامه‌هایی انجام شده، اعلام آمادگی کرد.

موفق همچنین از عموم علاقمندان خواست تا برای ثبت‌نام و کسب آموزش‌های لازم برای ورزش‌های هوایی 0915184090 تماس بگیرند.

انتهای پیام/63002/ب/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول