اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص قم:

با وجود کمبود تجهیزات شرایط خوبی برای قهرمانی داریم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم گفت: در قسمت تجهیزات با کمبود مواجه هستیم، ولی شرایط خوبی برای تکرار قهرمانی در پیکارهای دارت بیماران تالاسمی کشور داریم.

با وجود کمبود تجهیزات شرایط خوبی برای قهرمانی داریم

مرضیه خوش آمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دو دوره متوالی که میزبان رقابت‌های دارت بیماران تالاسمی کشور بوده‌ایم، ورزشکاران ما با شایستگی به مقام قهرمانی رسیده‌اند و اگر تجهیزات فراهم شود، این هیئت امسال نیز قهرمان کشور می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر تجهیزات برای این رشته فراهم شود و مکان‌های بهتر و بیشتری در اختیار این رشته قرار بگیرد، شاهد رشد هر چه بهتر این رشته در استان قم خواهیم بود.

خوش آمدی ادامه داد: ورزش دارت دارای ویژگی‌های بسیاری است که از آن جمله می‌توان به ضد افسردگی، بالا بردن تمرکز، بالا بردن حالت خود کنترلی، افزایش خصائص اخلاقی و پهلوانی و از بین بردن تنش در فرد را اشاره کرد و این ورزش برای عزیزانی که در هیئت ما فعالیت می‌کنند بسیار مفید است.

نایب رئیس ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم همچنین بیان داشت: در حال حاضر سالن ستارگان سرخ در این رشته بسیار فعال است و همیشه پای ثابت این رشته در رقابت‌های دارت بوده‌ و از استعدادهای بسیار خوبی نیز برخوردارند.

وی تصریح کرد: در رشته دارت، آقایان و بانوان به طور هم ‌زمان با هم رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و خوشبختانه ورزشکاران قمی در هر دو بخش پسران و دختران در سال‌های اخیر قهرمان کشور هستند.

خوش آمدی عنوان داشت: در سال قبل دهمین دوره رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضای قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی ماژور سراسر کشور بعد از دو روز برگزاری به میزبانی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با قهرمانی تیم قم به پایان رسید و امسال تیم قم به مقام نایب قهرمانی رسید که این عنوان هم دستاورد بسیار ارزشمندی است برای جوانانی که کمترین امکانات را به افتخار تبدیل می‌کنند.

وی بیان کرد: از یک سال قبل این هیئت با هیئت ورزش‌های ناشنوایان ادغام شده است و هنوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء، رئیس جدیدی برای هیئت انتخاب نشده است که امیدواریم به زودی با تحقق این مهم برنامه‌های جدید هیئت مشخص شده و در صورت ایجاد امکانات و شرایط لازم به خصوص در بحث مالی، بتوانیم با تمام توان به رشد و توسعه رشته‌هایی که بیماران خاص را به سمت و سوی ورزش جذب می‌کنیم تلاش کنیم.

انتهای پیام/78002/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول