اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان اراک:

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان اراک آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اراک از برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان اراک خبر داد.

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان اراک آغاز شد

مهین علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات از امروز و به مناسبت هفته بسیج در رده سنی نوجوانان آغاز به کار کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان اراک نیز به منظور شرکت در مسابقات باشگاهی به شهر اهواز اعزام شده‌اند.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اراک ادامه داد: مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور از هفتم تا دهم ماه جاری در اهواز برگزار می‌شود.

علی‌بخشی در ادامه از برگزاری یک دوره  کلاس مربیگری هندبال خبر داد و گفت: یک دوره کلاس مربیگری درجه سه هندبال از 18 تا 22 ماه جاری با حضور بانوان علاقمند به مربیگری رشته هندبال، در اراک برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کلاس ارتقای آزمون کمربند دان یک و دو و کیو 9 تا 1 از فردا به همت تیم جودی خبر داد و گفت: در این کلاس از محجبه‌ترین بانوی ورزشکار شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اراک در ادامه از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی باشگاه‌های شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقات نیز از فردا با حضور تیم‌هایی از ضامنجان، قلعه‌نو، پنجم مرداد و کمیسیون بانوان و در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول