اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها در وزارت ورزش و جوانان:

معنوی کردن فضاهای ورزشی مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها در وزارت ورزش و جوانان گفت: فضاهای ورزشی باید آکنده از معنویت و طهارت برای جوانان باشد.

معنوی کردن فضاهای ورزشی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه صاحب حجتی بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد اظهار داشت: در گذشته نگاه به ورزش تنها به عنوان تفریح و سرگرمی مطرح بود اما اکنون کسی نمی‌تواند نقش ورزش را در روابط بین‌الملل، سیاست و عرصه‌های جهانی منکر شود.

وی با اشاره به خودداری ورزشکار ایران از مسابقه با حریف رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: هر چند ورزش در سیاست وارد نمی‌شود اما خود را تابعی از سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

حجتی با بیان اینکه امروز بانوان ایران به راحتی با پوشش کامل اسلامی در میادین بین‌المللی مقابل حریفان خود ظاهر می‌شوند تصریح کرد: این یک موفقیت چشمگیر برای اثبات توانمندی‌های بانوان ورزشکار کشورمان است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان افزود: استراتژیست‌های نظام سلطه از هر روشی برای حمله به جوانان ایران استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به جمعیت جوان کشور تاکید کرد: سالم‌سازی هیئت‌های ورزشی و معنوی کردن فضاهای ورزشی از وظایف سنگین مسئولان ورزشی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجتی در پایان از تعامل، همکاری و همدلی ایجاد شده بین مسئولان استان آذربایجان غربی ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: این همدلی می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای کیفی ورزش این استان داشته باشد.

انتهای پیام/61001/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول