اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

اقدامی برای ساماندهی 35 مزار شهید باشت انجام نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: از مجموع این گلزار شهدای این شهرستان 36 مزار شهید در 16 گلزار ساماندهی آن انجام و 27 مزار در قالب سه گلزار در دست اجرا و 35 مزار در 15 گلزار هنوز اقدامی در آن‌ها انجام نشده است.

اقدامی برای ساماندهی 35 مزار شهید باشت انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی اصغر قلی‌پور صبح امروز در نشست ساماندهی گلزار شهدای شهرستان باشت افزود: هر چه داریم از شهدا است و هر چه می‌توانیم در خصوص ترویج فرهنگ شهدا، تکریم خانواده آن‌ها و ساماندهی گلزار آن‌ها به کار بگیریم و این یک وظیفه و تکلیف است که بر دوش همه ما قرار دارد.

فرماندار باشت اظهار داشت: باید تلاش کنیم همه گلزار شهدا که تاکنون ساماندهی نشده در دستور کار قرار بگیرند هر چند اولویت‌بندی‌ بر اساس تعداد مزار و قرار گرفتن مزار شهید در کنار قبور امام‌زادگان است.

وی تأکید کرد: اداره راه در آسفالت مسیرهایی که گلزار شهدا نزدیک به جاده اصلی است، اداره برق در برق‌رسانی و اداره آب و فاضلاب روستایی در آب‌رسانی به گلزار شهدایی که نزدیک به شبکه قرار دارند اقدام کنند.

 فرماندار باشت همچنین به مسئولان توصیه کرد اگر دستگاهی یا اداره‌ای در نزدیکی مزار شهیدی پروژه‌ای دارد در ساماندهی آن گلزار شهید همکاری لازم را با متولیان امر به عمل آورند.

  وی گفت: این شهرستان نوپا مزین به 88 مزار شهید در قالب 34 گلزار شهید بوده که به همه آن‌ها افتخار می‌کنیم و بر خود به وجود آن‌ها می‌بالیم چرا زیارتگاه زائرین و ارادتمندان به شهدا و خانواده‌های آنها هستند.

 قلی‌پور تصریح کرد: از مجموع این گلزارها 36 مزار شهید در 16 گلزار ساماندهی آن انجام شده و 27 مزار در قالب سه گلزار در دست اجرا و 35 مزار در 15 گلزار هنوز اقدامی در آن‌ها انجام نگرفته است.

  فرماندار باشت یادآور شد: 115 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا در کمیته برنامه‌ریزی امسال تخصیص داده شد هر چند این اعتبار ناچیز است اما با کمک و همکاری دیگر دستگاه‌ها، ساماندهی گلزار شهدا تحقق یافتنی است.

  مسئول ارشد اجرایی باشت ادامه داد: بخش ناچیزی از ساماندهی گلزار شهدا شهر باشت باقی مانده که در صورت تکمیل به عنوان جایگاه و کانون معنوی برای برپایی برنامه‌های مذهبی و فرهنگی شهر خواهد شد و در این رابطه مسئولین استانی و شهرستانی باید به این مسئله اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/2571/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول