اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مسئولان به ساماندهی گلزار شهدای چرام بیشتر توجه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: با ساماندهی گلزار شهدا باید ترویج‌دهنده فرهنگ شهدا برای نسل‌های آینده باشیم که لازم است مسئولان به ساماندهی گلزار شهدای چرام بیشتر توجه کنند.

مسئولان به ساماندهی گلزار شهدای چرام بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست سامان‌دهی گلزار شهدای چرام با حضور فرماندار چرام و دیگر مسئولین محلی در فرمانداری تشکیل شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و صفر یکی از مهم‌ترین راهکارها برای مقابله با ظلم و جور را داشتن روحیه شهادت‌طلبی عنوان کرد.

فرماندار چرام با بیان اینکه مقام معظم رهبری داشتن روحیه شهادت‌طلبی را کمتر از شهادت نمی‌دانند، اظهار کرد: مدیران باید مشکلاتی که مربوط به خانواده‌های شهدا بوده را به طور جدی پیگیری کنند چرا که عامل اصلی پیروزی اسلام همین روحیه شهادت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های کشور هستند، ابراز کرد: آنان برای حفظ ارزش‌های این نظام و انقلاب از جان خود گذشته و رهاورد عزت، اقتدار و سربلندی برای کشورمان بوده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه نگهداری از قبور مطهر گلزار شهدا در شهر به عهده شهرداری و در روستا به عهده دهیاری است، گفت: برای استفاده رایگان از برق باید انشعاب برق به نام گلزار شهدا باشد نه برعهده اشخاص، بنابراین این موضوع باید پیگیری شود.

نیکروز تصریح کرد: با ساماندهی گلزار شهدا باید ترویج‌دهنده فرهنگ شهدا برای نسل‌های آینده باشیم و اجازه ندهیم رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگ مردان با گذشت زمان کمرنگ جلوه کند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام بیان کرد: اداره برق شهرستان موظف است بر اساس تفاهم‌نامه استان با هماهنگی بنیاد شهید نسبت به شبکه‌گذاری گلزارهایی که فاقد برق هستند اقدام کنند.

وی در این نشست نصب تابلوهای شهدای شهرستان در ورودی شهر چرام توسط شهرداری و تأمین محل توسط بنیاد شهید را مصوب کرد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی چرام عنوان کرد: مسئولین باید به ساماندهی گلزار شهدا توجه کنند تا وضعیت آن به صورت مخروبه‌ای نباشد که ناراحتی‌های والدین این شهدا و مردم را فراهم آورد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول