اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

نواقص گلزارهای شهدای ملایر زودتر برطرف شود

خبرگزاری فارس: :معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر خواستار حل نواقص و مشکلات گلزارهای شهدای شهرستان ملایر شد.

نواقص گلزارهای شهدای ملایر زودتر برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در ستاد ساماندهی گلزار شهدای شهرستان ملایر اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان بزرگی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند.

وی با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین الگو برای ما و نامشان مایه برکت برای اسلام و انقلاب و مردم است، افزود: امروز وظیفه ما قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است و ساماندهی گلزارهای شهدا کوچکترین کار در برابر آن همه بزرگی و کرامت شهیدان است.

معاون فرماندار ملایر با برشمردن مشکلات گلزارهای شهدای شهرستان ملایر گفت: در این راستا باید بخشداری‌ها در جلسه آینده پیشرفت فیزیکی ساماندهی گلزارارهای شهدا را گزارش کنند و ادارات برق و آب نیز نسبت به رفع نواقص تأمین آب و روشنایی گلزارهایی شهدایی که مشکل دارند اقدام لازم را داشته باشند.

وی به مشکلات گلزار شهدای شمس‌آباد اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز شهرداری ملایر نسبت به حل مشکلات این گلزار اقدامات لازم را داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر نیز از ساماندهی همه گلزارهای شهدا تا پایان سال 92 خبر داد و اظهار داشت: شهرستان ملایر 122 گلزار شهدا دارد که از این تعداد 10 گلزار شهری و 112 گلزار روستایی است که این گلزارها یک‌هزار و 157 مزار شهید دارند.

اسماعیل حمزه‌لویی با بیان اینکه کار ساماندهی 55 گلزار شهدای روستایی با 93 مزار هنوز انجام نشده است، افزود: 14 گلزار در بخش جوکار و 41گلزار در بخش‌های زند، سامن و مرکزی است.

وی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی بنیاد مسکن به عنوان متولی ساماندهی گلزار شهدا تا پایان تیرماه سال 92 کار ساماندهی این تعداد از گلزارها نیز به پایان می‌رسد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر تصریح کرد: در حال حاضر ساماندهی 157  گلزار در روستاها انجام شده و همه گلزارهای شهدای شهری نیز ساماندهی شده‌اند.

وی اعتبار هزینه شده برای ساماندهی گلزارهای شهدا را از سال 88 تا پایان سال 91 را یک میلیارد و 679 میلیون تومان عنوان کرد.

حمزه‌لویی به مشکلات گلزار شهدای شمس‌آباد در ملایر پرداخت و گفت: مشکلات این گلزار بسیار زیاد است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پی رفع نواقص هستیم.

وی از جمله مشکلات این گلزار را وجود اشتباه و غلط املایی در قبور سنگ نوشته‌های شهدا، وجود کمپ ترک اعتیاد در نزدیکی گلزار شهدا، نبود نگهبان در این گلزار، نبود فضای سبز مناسب، مشکلات آب، مشکلاتی بهداشتی و.. برشمرد و از شهرداری، نیروی انتظامی و مسئولان مربوطه خواست نسبت به حل این مشکلات اقدامات لازم را داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر از طرح توسعه و تکمیل ساماندهی گلزارهای شهدای شمس‌آباد و بهشت هاجر ملایر طبق مصوبه کارگروه گلزار شهدای ملایر خبر داد و افزود: این طرح بعد از تأمین اعتبار در آینده نزدیک توسط شهرداری اجرا می‌شود که شامل نصب المان‌های ورودی در این گلزار خواهد بود.

وی به مشکل روشنایی برق 18 گلزار شهدای روستایی اشاره کرد و گفت: باید اعتبارات لازم برای این امر اختصاص پیدا کند تا روشنایی این گلزارها نیز انجام گیرد.

انتهای پیام/89013/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول