اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

گلزار شهدای الوند عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج مراسم عطرافشانی گلزار شهدای شهر الوند با حضور مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد.

گلزار شهدای الوند عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، گلزار شهدای شهر الوند به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان البرز و مردم شهیدپرور این شهر عطرافشانی شد.

در این آیین معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از دانش‌آموزان بسیجی، مسئولان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان البرز در گلزار شهدای شهر الوند برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در این مراسم، داود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان، غلام‌رضا حسن‌پور فرماندار البرز، عباس رحمانی فرمانده انتظامی شهرستان، محمدحسین تقوی رئیس آموزش و پرورش البرز، سعید آگشته شهردار و ابوالقاسم علی‌پور رئیس شورای اسلامی شهر الوند حضور داشتند.

داود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم اظهار کرد: امروز در کنار بارگاه و مزار با عظمت شهیدان جمع شده‌ایم تا بار دیگر یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و تبعیت خویش را از ولایت و رهبری اعلام کنیم.

وی ادامه داد: در عمل نشان خواهیم داد که پیرو راه شهدا و امام حسین (ع) خواهیم بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خطاب به مردم توصیه کرد: امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اجرایی کرده و نماز خویش را برپا دارید و پیرو ولایت فقیه باشید.

بهرامی خاطرنشان کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم و به وصایای آنها عمل کنیم.

انتهای پیام/77007/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول