اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

برنامه‌های محرم بهمئی در گلزارهای شهدا برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی خواستار برگزاری برنامه‌های محرم این شهرستان در سطح گلزار شهدا شد.

برنامه‌های محرم بهمئی در گلزارهای شهدا برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش ظهر امروز در نشست کارگروه گلزارهای شهدای بهمئی با بیان اینکه هیچ گونه سهل‌انگاری در زمینه اجرایی نشدن مصوبات این کارگروه پذیرفتنی نیست، از نام‌گذاری میادین، کوچه‌ها و معابر شهر لیکک به اسامی مطهر شهدا خبر داد و گفت: ادارات آبفای روستایی و شهری، شهرداری، اداره برق و راه و شهرسازی این شهرستان موظف به اجرای تمامی مصوبات این کارگروه هستند، تا زمینه برای حضور افراد در محل گلزارها فراهم شود.

این مسئول ارشد اجرایی در بهمئی همچنین خواستار برگزاری مراسم‌های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در محل گلزارهای شهدای این شهرستان شد و افزود: به منظور مشارکت هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم در مراسم عزاداری، امکانات و  تزئین‌های لازم متناسب با ایام عزاداری آن امام فراهم شود.

تأمین آب گلزارهای مطهر شهدا در نقاط شهر و روستا تا دو ماه آینده به همت اداره آبفای شهری و روستایی، احداث و ترمیم جاده مسیر گلزارها، تامین برق گلزارها تا دو ماه آینده و ایجاد فضای سبز در محل گلزارهای شهری، از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول