اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار خبر داد

آغاز ساماندهی گلزار شهدای روستای نمونه مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار از ساماندهی گلزار شهدای روستای نمونه مازندران در این شهرستان خبر داد.

آغاز ساماندهی گلزار شهدای روستای نمونه مازندران

مجید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار گفت: پس از اجرای طرح سپاس بیشتر به دنبال ترویج عمومی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم که با وجود فعالیت‌های گسترده خواستار افزایش برنامه‌ریزی‌ها و عملیاتی شدن آن هستیم و جوانان باید وارد عرصه شده و فعالیت کنند.

وی درباره فعالیت‌های حوزه اشتغال و سلامت اظهار داشت: پنج مورد وام اعطا شد و پنج مورد از منابع ریاست جمهوری داشتیم که تسهیلات حوزه بهداشت و درمان 2 هزار و 151 نفر از جامعه هدف بیمه مکمل هستند.

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار در طرح‌های ورزشی دو سالن بدنسازی به صورت پاره وقت در اختیار این نهاد بوده که در شش ماهه دوم به دلیل کمبود اعتبارات، موفق به ادامه کار نشده است اما در اولین فرصت با عقد قرارداد فعالیت‌ها از سر گرفته می‌شود.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزار شهدای مسجد امام سجاد(ع) شهر فریدونکنار با پیشرفت فیزیکی 70درصد در مرحله نصب سنگ قبر قرار دارد.

وی تصریح کرد: گلزار شهدای روستای سوته با 13 شهید در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

حسین پور افزود: در روستای نمونه ازباران که 42 شهید در آن آرمیده‌اند، در سال جدید فعالیت‌های مربوط به ساماندهی شروع می‌شود.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول