اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد

ارتقای جایگاه قم در ساماندهی گلزارهای شهدا

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: طی ارزیابی‌های صورت گرفته در زمینه ساماندهی گلزارهای شهدا قم 21 رتبه جایگاه خود را ارتقاء داد.

ارتقای جایگاه قم در ساماندهی گلزارهای شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، محمدکاظم پورامینی افزود: پیش از این استان قم در جایگاه 32 قرار داشت که هم‌اکنون با ارائه گزارش‌های جامع و کامل از اقدامات صورت گرفته توانست به رتبه 11 ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با ارائه گزارشی از تمام فعالیت‌ها و شاخص‌های عملکرد بتوان این جایگاه را ارتقاء داد.

پورامینی از جمله شاخص‌های ارزیابی را وضعیت ساماندهی از لحاظ پیشرفت فیزیکی، عملکرد کارگروه‌های ساماندهی، گلزارهای طراحی شده، ارسال آمار و اطلاعات، بازدید ناظران فنی، واگذاری گلزار به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و جلب مشارکت ذکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: هم‌اکنون 70 گلزار شهید در استان قم وجود دارد که از این تعداد 27 گلزار ساماندهی شده، 16 گلزار در دست ساماندهی بوده و ساماندهی 27 گلزار نیز باقی مانده است.

وی ارزیابی‌ها را مربوط به مزار هزار و 500 شهید دانست و ادامه داد: در خصوص گلزار علی بن جعفر (ع) ساماندهی اولیه صورت گرفته و طرح جامع آن نیز آماده شده که نیازمند اعتبار است.

پورامینی ادامه داد: در سفر مدیر گلزارهای بنیاد شهید سراسر کشور مقرر شد این گلزار همانند گلزار بهشت زهرا (س) دیده شده و با این نگاه مورد ساماندهی قرار گیرد. 

وی گفت: گلزارهای شهدا بعد از ساماندهی تحویل دهیاری‌ها و شهرداری‌ها می‌شود تا متولی مشخصی برای رسیدگی داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ساماندهی گلزارهای قم را از لحاظ معماری و انتخاب طرح ممتاز دانست و افزود: تا دو سال آینده تمام گلزارهای استان قم ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول