اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

65 درصد گلزار‌های شهدای بویین زهرا بازسازی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: 65 درصد گلزارهای شهدای شهرستان بویین زهرا بازسازی شده‌اند.

65 درصد گلزار‌های شهدای بویین زهرا بازسازی شدند

سجاد اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا تعداد گلزار‌های شهدا در سطح بخش‌های چهار گانه شهرستان بویین زهرا را 90 باب عنوان و اظهار کرد: کار مرمت و بازسازی بیش از 65 درصد از گلزار‌های شهدا در این شهرستان به پایان رسیده و هم‌اکنون در حال ادامه کار در گلزار‌های باقی‌مانده هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: رسیدگی به امور تحصیلی دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های جاری این بنیاد است که این مهم در راستای حمایت، تشویق و پشتیبانی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 140 دانشجو و 65 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در بخش‌های رامند، مرکزی، شال و دشتابی وجود دارند که در طول سال زیر پوشش حمایت‌های معنوی و مادی این بنیاد قرار می‌گیرند، تصریح کرد: برپایی دوره‌های متنوع آموزشی، تجلیل از نخبگان شاهد و نیز توجه به امور تحصیلی و علمی آنان از جمله رویکرد‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین زهرا در این حوزه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: یکی از محور‌های حرکت بنیاد شهید اصول فرهنگی و کار و تلاش در این زمینه برای خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است.

اینانلو با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی بی‌منت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد: ملت تا پای جان قدردان و قدرشناس رشادت‌ها و افتخار‌ آفرینی‌های شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: هر کدام از مسئولان نظام اسلامی برخود واجب می‌دانند تا با تجلیل و احترام نهادن به مقام شامخ شهیدان و تجلیل از خانواده‌های آنان گامی بلند را در راستای ادای دین به رشادت‌های آنان برداشته و سبب توفیقات روز‌افزون برای خویش شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدا مظهر و نمادی از ایثار، غیرت، شجاعت و دلیری هستند، بیان کرد: اگر در 8 سال دفاع مقدس این ایستادگی و ایثار رزمندگان نبود، قطعا امروز نام و نشانی از ایران اسلامی باقی نمی‌ماند و دولت‌های یاوه‌گو بر کشور فائق آمده و پیروز می‌شدند اما همین شجاعت و خلوص شهدا اقتدار نظام اسامی را برای همیشه تضمین و موجب حفظ کیان و استقلال کشور شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول