اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان خبر داد

افتتاح جشنواره تئاتر سمنان در گلزار شهدای گمنام / جهانگیر الماسی به سمنان نیامد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: افتتاحیه نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در گلزار شهدای گمنام برگزار شد و جهانگیر الماسی، بازیگر مطرح تئاتر و تلویزیون کشور نتوانست در این جشنواره حضور پیدا کند.

افتتاح جشنواره تئاتر سمنان در گلزار شهدای گمنام / جهانگیر الماسی به سمنان نیامد

محمد نوروزیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود افزود: الماسی به دلایل شخصی و سفر کاری پیش‏بینی نشده از حضور در جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان بازماند.

وی تصریح کرد: پیش از این قرار بود، الماسی در آیین افتتاحیه این جشنواره شرکت کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در ادامه گفت: معتقدیم که چون تئاتر هنری پویا و زنده است و مستیماً با مخاطب در ارتباط است، تأثیر بیشتری در افکار عمومی خواهد داشت.

نوروزیان اضافه کرد: افتتاحیه جشنواره تئاتر را در گلزار شهدای گمنام برگزار کردیم تا ضمن ادای دین به شهدا، ثابت کنیم که آنها هنرمندان واقعی و بزرگ کشورمان هستند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر سعی شد تا شهدای خوشنام و گمنام حلقه وصل بین ما و خدای متعال شوند، شاید تلاش گروه‏های نمایشی حاضر در این جشنواره مورد رضای قادر متعال قرار گیرد.

نوروزیان تمرکززدایی را علت اصلی برگزاری این جشنواره در شهرستان شاهرود دانست و گفت: توانمندی کانون بسیج هنرمندان شاهرود یک امر مهم برای اجرای نهمین دوره جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در این شهرستان بود. 

نوروزیان افزود: تئاتر اثرگذارترین هنر در جامعه است و هنرمندان بسیجی باید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهند و ما هم موظف هستیم از این هنرمندان پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول