اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 92

گلزارهای شهدای چهارمحال و بختیاری ساماندهی می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تلاش می‌شود تا همه گلزارهای شهدای این استان تا پایان سال 92 ساماندهی شود.

گلزارهای شهدای چهارمحال و بختیاری ساماندهی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی ظهر امروز در نشست ستاد کنگره شهیدان این استان اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ شهدا فرصت مناسبی تا در آن با بازگویی حماسه‌آفرینی‌های شهیدان، نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کرد.

وی افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان کشور به دست آمده که باید قدر آنها را دانست و ارزش و جایگاه آنها را به خوبی در جامعه تبیین کرد.

عنابستانی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای در استان تصریح کرد: این یادواره‌ها باید به گونه‌ای برگزار شود که خروجی و بازتاب آن در جامعه به خوبی مشهود باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با برگزاری این یادواره‌ها از سرعت بیشتری برخوردار می‌شود.

عنابستانی در ادامه بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدای این استان تاکید کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تلاش می‌شود تا همه گلزارهای شهدای استان تا پایان سال 92 ساماندهی شود.

وی افزود: در حال بیشتر گلزارهای شهدای استان ساماندهی شده و تنها مناطقی که کمتر از پنج شهید در آن وجود دارد ساماندهی نشده‌اند.

عنابستانی با اشاره به اعتبارات مورد نیاز در برگزاری یادواره شهدا، اظهار داشت: باید در این راستا از ظرفیت‌های موجود و به ویژه منابع غیردولتی  بهره گرفت تا با مشکل مالی روبه‌رو نشویم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید هرچه می‌توان به مقام شهیدان احترام گذاشت و با خانواده‌های آنها همراهی کرد تا از این طریق دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

انتهای پیام/68004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول