اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

باید به جایی برسیم که هرگاه خواستیم درهای چاه‌های نفت را ببندیم

خبرگزاری فارس: جانشین سابق سپاه قدس گیلان جهت‌گیری اقتصاد مقاومتی را به سمت مردمی شدن دانست و گفت: باید به جایی برسیم که هرگاه خواستیم بتوانیم درهای چاه‌های نفت را ببندیم.

باید به جایی برسیم که هرگاه خواستیم درهای چاه‌های نفت را ببندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده در دیدار با جمعی از هادیان سیاسی بسیج با اشاره به اینکه تقابل بین جبهه حق و باطل از زمان حضرت آدم (ع) وجود داشته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از 34 سال و با پرچمداری ولایت در برابر تمام استکبار و کفار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز میدان نبرد ما میدان نبرد بین حق و باطل است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری معیار شناخت حق و باطل را تعریف کرده‌اند و فرمودند هرگاه دشمن از ما تعریف کرد باید بدانیم در کار ما مشکلی وجود دارد.

عضو شورای اصولگرایان گیلان، برخی عملکردهای درون دولت را موجب جسارت یافتن بعضی از مخالفان برای سخن گفتن دانست و گفت: امروزه برخی فضا را به قدری باز می‌بینند که ریاکارانه و طلب‌کارانه سخن‌ می‌گویند.

وی هدف اصلی فتنه 88 را سرنگونی نظام اسلامی دانست و بیان کرد: برخی از حامیان فتنه 88 به دنبال عادی‌سازی فضا برای بازگشت به نظام هستند.

به گفته علیزاده، افرادی که با جورج سوروس به عنوان حامی انقلاب‌های رنگی دیدار کرده‌اند لیاقت بازگشت به نظام را ندارند.

وی با بیان اینکه فتنه درپیش بسیار پیچیده‌تر از فتنه 88 خواهد بود، ابراز کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهرها همراه با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و ممکن است فتنه‌انگیزی‌ها حتی به درون روستاها نیز کشیده شود.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان، فشارها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان را مربوط به انتخابات سال آینده عنوان کرد و گفت: اگر مردم فضا را بشناسند می‌توانند در برابر فتنه‌ها عکس‌العمل خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: دشمنان در دهه نخست انقلاب با رویکرد نظامی و با کمک منافقان به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی بودند و پس از آن در نیمه نخست دهه دوم نیز با راهبردی نیمه سخت، اطلاعاتی و امنیتی و سپس در نیمه دوم دهه دوم وارد عرصه جنگ نرم شدند.

علیزاده به چهار عرصه مهم جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی چهار عرصه جنگ نرم از طرف دشمنان علیه نظام اسلامی است.

وی با تصریح بر اینکه این چهار عرصه برای تاثیرگذاری روی افکار عمومی با یکدیگر پیوند خورده‌اند، اذعان کرد: دشمنان با این فشارها به دنبال این هستند تا جریان نزدیک به خود را به قوه‌مجریه برسانند.

عضو شورای اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با تمام وجود و دارایی‌های خود به مقابله با حکومت فاسد یزید پرداخت، افزود: ما نیز باید در عرصه اقتصادی مانند دوران جنگ تحمیلی با تمام توان خود جهاد کنیم.

وی به نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید به دنبال ترویج تولید ملی بود.

علیزاده هدف از اقتصاد مقاومتی را مقابله با فشارهای دشمنان عنوان کرد و افزود: در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی باید از اسراف در کشور به صورت جدی جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه دشمن نقطه ضعف ما را در عرصه اقتصادی دانسته است، خاطرنشان کرد: هدف از اقتصاد مقاومتی افزایش رفاه ملی و تلاش در راستای ارتقای رضایت مردم، عمق بخشیدن مقبولیت نظام اسلامی در بین مردم، خنثی کردن تهدیدات دشمن و رسیدن به استقلال اقتصادی است.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان، جهت‌گیری اقتصاد مقاومتی را به سمت مردمی شدن دانست و افزود: باید به جایی برسیم که هرگاه خواستیم بتوانیم درهای چاه‌های نفت را ببندیم.

وی توانمندسازی بخش خصوصی را یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند تا مردم اقتصاد را در دست گیرند و در این راستا باید برخی از قوانین توسط مجلس شورای اسلامی اصلاح شود. 

علیزاده با اشاره به ضروری بودن کاهش وابستگی اقتصادی به نفت، بیان کرد: باید علم و شرکت‌های دانش‌بنیان را جایگزین چاه‌های نفت کرد.

وی افزود: به طور مثال اگر ایران بتواند علم و فناوری هسته‌ای را در اختیار جهان اسلام قرار دهد می‌تواند آورده زیادی به دست بیاورد.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان، اصلاح الگوی مصرف را از موضوعات مهم عرصه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و یادآور شد: مقابله مدبرانه در برابر تحریم، حفظ اتحاد و انسجام ملی، استفاده درست از زمان، منابع و امکانات و مدیریت افکار عمومی از مسایل مهم در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/84001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول