اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی:

افراد بسیاری در فتنه 88 شرکت ناآگاهانه داشتند

خبرگزاری فارس: کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی گفت: افراد بسیاری در فتنه 88 به صورت ناآگاهانه شرکت داشتند ولی با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راه خود را اصلاح کردند.

افراد بسیاری در فتنه 88 شرکت ناآگاهانه داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، عبدالله دخانیان در نشست فرهنگی و سیاسی افسران جنگ نرم در دانشگاه پیام‌نور مهدیشهر گفت: ولایت فقیه رکن انقلاب اسلامی و تفکر حکومتی شیعه است و نظیری برای آن در حکومت‏های مادی دنیا وجود ندارد.

وی با اشاره به بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اعتراضات بی‏‌جا و فتنه 88 بعد از انتخابات آغاز شد و تا 9 دی ماه ادامه داشت.

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی ادامه داد: افراد بسیاری در این فتنه به صورت ناآگاهانه شرکت داشتند که با سخنرانی‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، برخی از آنها از اهداف شوم فتنه‌گران آگاه شده و توانستند خود را نجات دهند.

دخانیان با بیان اینکه موضوع ولایت فقیه یک بحث فطری است و همه انسان‏ها دنبال فردی هستند که حرف آخر را بزند و بر آنها ولایت داشته باشد، تصریح کرد: همه کشورها رهبر دارند ولی بین رهبر آنان و ولایت فقیه شیعه تفاوت وجود دارد.

وی تصریح کرد: اعتقاد به خدا در کشورها با هم متفاوت بوده و این تفاوت پیرامون محوریت خدا یا حاشیه بودن آن در رفتار اجتماعی است.

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی اضافه کرد: شورای مخفی صهیونیستی که «گیت» نام دارد، رهبر حقیقی آمریکاست و این شورا در زمان مشکلات و بحران‌ها در کشور آمریکا حرف آخر را می‌زند.

این جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان در مورد ولایت فقیه و مسائل سیاسی به پایان رسید.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول