اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

اختلاف‌افکنی میان مسئولان نظام راهبرد جدید فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اختلاف افکنی میان مسئولان و مقامات عالی یا هواداران آنها نقشه راهبردی فتنه‌گران در آستانه انتخابات است.

اختلاف‌افکنی میان مسئولان نظام راهبرد جدید فتنه‌گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: سه سال پیش فتنه بزرگ و پیچیده 88 با مدیریت دشمنان کینه‌توز در خارج و داخل برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و خاموش کردن مشعل فروزان انقلاب پدید آمد و در آن روزها برخی خواص بی‌بصیرت در آن فتنه مردود و در نهایت سقوط کردند.

وی ادامه داد: عده‌ای هم با سکوت همراه با موج فتنه سهمی در شعله‌ور شدن آتش فتنه داشتند اما در نهایت فتنه 88 با مدیریت توانمند و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت فوق‌العاده ملت فهیم و شجاع ایران خنثی شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در آن مرحله بزرگ‌ترین ضربه بر دشمنان انقلاب آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد شد و چهره‌های نفاق و همراهان دیروز امام و خائنین امروز به امام و انقلاب برای مردم آشکار شد.

لطفی تصریح کرد: فتنه‌گران مجددا برای خیانت به امام و نظام اسلامی و انتقام‌گیری از رهبری و مردم مرحله دیگری به عنوان دامن زدن به اختلافات بین قوا و طرفداران آنها را در رأس برنامه‌های براندازانه خود دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: فتنه‌گران در صدد هستند تا کار ناتمام و شکست خورده خود را در سال 88 با آهنگی جدید علیه نظام و رهبری و مردم به کار بندند. اما هشدار رهبر فرزانه انقلاب به سران قوا و مسئولان، توطئه جدید فتنه‌گران را بر ملا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این واقعیت که مسئله اصلی مردم مشکلات اقتصادی است، دشمنان بر انتقام‌خواهی از پایمردی و ایستادگی مردم تلاش خود را در زمینه‌های سیاسی بر مسئله اقتصاد متمرکز کرده است.

 امام جمعه ایلام اضافه کرد: بدون تردید انحراف افکار عمومی از حل مشکلات اقتصادی و دامن زدن به اختلافات جزئی که راه حل قانونی دارد بزرگ‌ترین خیانت به امام و شهیدان است و سبب خسارت‌های جبران ناپذیر می‌شود. 

لطفی تصریح کرد: مسئولان باید توجه خود را بر حل مشکلات اقتصادی و ایجاد فضای آرامش روانی برای مردم متمرکز کنند و اوامر رهبری را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... جامعه عمل بپوشانند که در نهایت وحدت قوا و مسئولان ناکامی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های مهم هفته پیش رو از جمله روز مباهله اشاره کرد و افزود: 24 ذی‌الحجه روز مباهله بزرگ‌ترین و محکم‌ترین سند حقانیت اهل بیت(ع) پیامبر است. 

وی ادامه داد: حقانیت اسلام در برابر بزرگان مسیحیت در روز مباهله خود دلیل آشکار بر عصمت حضرت علی(ع)، فاطمه زهرا(س)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش به وضع بدحجابی در شهر ایلام اشاره کرد و گفت: وضع حجاب در شهر ایلام بسیار نامناسب است و هر روز شاهد زنان و دختران بدحجاب و با پوشش بسیار زشت و زننده هستیم.

وی ادامه داد: از قرائن و شواهد مشخص است که این حرکات زشت و زننده از یک مدیریت هماهنگ در راستای فاسد کردن نسل جوان برخوردار است که باید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تدابیر لازم را برای جلوگیری از گسترش فرهنگ بی‌حجابی و بدحجابی اندیشه کند.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول