اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

خنثی‌سازی فتنه 88 از اقدامات تاثیرگذار بسیج است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: خنثی‌سازی فتنه سال 88 از اقدامات تاثیرگذار بسیج محسوب می‌شود.

خنثی‌سازی فتنه 88 از اقدامات تاثیرگذار بسیج است

علی بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج با هدف تشکیل بسیج بیست میلیونی از سوی امام خمینی(ره) تشکیل و منشا خدمات به کشور شد.

وی با بیان اینکه تشکیل چنین نیرویی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی نشان از درایت، تیزبینی و هوشیاری رهبر فقید انقلاب داشت، خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان نیروی تاثیرگذار به منظور خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان دیدگاه امام خمینی(ره) را در تشکیل نیروی بسیج، سازماندهی امور کشور عنوان کرد و افزود: این نیرو با تدبیر بلند امام(ره) برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه مردم به دلیل عشق و علاقه خود به امام راحل به عنوان معمار کبیر انقلاب به تشکیل این نیرو کمک کردند، تصریح کرد: استقبال مردم از این نیرو موجب قدرتمندی آن در عرصه‌های مختلف شده است.

بیگدلی بسیج را نیرویی با آمادگی کامل عنوان کرد و افزود: این نیرو برای حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در کشور آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه با ورود کشور به دوران دفاع مقدس این نیرو به صورت سازمان یافته‌تر در این عرصه حاضر شد، ادامه داد: با تشکیل حلقه‌های مردمی در قالب بسیج جبهه‌های حق علیه باطل از شور و نشاط بیشتری برخوردار شد.

*حضور بسیج موجب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان حضور بسیج را در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور این نیرو موجب طراحی عملیات‌های مختلف و کسب پیروزی‌های ارزشمند در دوران دفاع مقدس شد.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف پای‌کار بوده و برای مقابله با دشمنان از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

بیگدلی با اشاره به نقش بسیج در دوران سازندگی تصریح کرد: بسیج پس از دوران دفاع مقدس نیز در خدمات‌رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

وی کنترل توطئه‌های دشمنان و جوسازی‌های مختلف علیه کشور را از اقدامات بسیج عنوان کرد و افزود: خنثی‌سازی فتنه سال 88 از دیگر اقدامات تاثیرگذار این نیرو محسوب می‌شود.

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور بسیج در یاری‌رساندن به مردم در مواقع بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: بسیج برای رسیدگی به امور مردم در ماموریت‌های مختلفی شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج همواره با بصیرت و ولایتمداری خود ثابت کرده است که در صحنه حضور داشته و نیروی ارزشمند و تاثیرگذار است، افزود: در حال حاضر بسیج به الگوی جهانیان تبدیل شده است.

بیگدلی بر ضرورت استمرار تفکر و فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: استمرار حرکت‌های بسیجی‌وار موجب قوام این تشکل مردمی می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول