اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

ولایت‌پذیری و دینداری در غبار فتنه دشوار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر قرچک گفت: در غبار فتنه، زمانی که مرز بین حق و باطل از بین می‌رود و شناخت دشمنان با سختی صورت می‌گیرد، دینداری و ولایت‌پذیر بودن دشوار می‌شود که این امر را می‌توان در فلسفه عاشورا نیز مشاهده کرد.

ولایت‌پذیری و دینداری در غبار فتنه دشوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی ساعاتی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین عنوان کرد: همه مردم باید با درک صحیح فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع)، حق را از باطل تشخیص داده و با ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت، در جبهه حق قرار گیرند.

امام جمعه قرچک بیان کرد: در غبار فتنه، زمانی که مرز بین حق و باطل از بین می‌رود و شناخت دشمنان با سختی صورت می‌گیرد، دیندار بودن و ولایت‌پذیر بودن دشوار می‌شود که این امر را می‌توان در فلسفه عاشورا نیز مشاهده کرد.

وی ادامه داد: با بررسی تاریخ اسلام مشاهده می‌شود که مسلمانان هیچ‌گاه از دشمنان خارجی شکست نخورده‌اند بلکه تمام صدمات از دشمنان داخلی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی خاطرنشان کرد: در زمان واقعه عاشورا، ولایت‌پذیری از بین رفته بود و بیشتر افرادی که غدیر خم را درک کرده بودند با پشت کردن به ولایت آن فاجعه را رقم زدند.

امام جمعه شهر قرچک در پایان اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون دشمنان داخلی به اسم دین درصدد ضربه زدن به اسلام بوده‌اند.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول