اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

بسیج در دفاع مقدس و فتنه‌ها درس خوبی به دشمنان داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران با بیان اینکه وقتی نام بسیج را می‌شنویم، غرور و افتخارمان اوج می‌گیرد، گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس و فتنه‌ها درس خوبی به دشمنان داد.

بسیج در دفاع مقدس و فتنه‌ها درس خوبی به دشمنان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، پرهیز و دوری از گناهان و ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین‌(ع) اظهار کرد: قلوب مؤمنان در ماه محرم در غم و اندوه امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت می‌تپد، و امام حسین‌(ع) جان خود را تقدیم کرد تا بشر ارزش خود را درک کند و نادانی و بی‌خردی از بین برود.

وی افزود: امام حسین‌(ع) و یاران ایشان به شهادت رسیدند تا انسان‌ها ارزش و قدر خود را در دنیا درک کنند و از خواب غفلت بیدار شوند زیرا بیدار شدن انسان از خواب سبب رشد او در دنیا می‌شود.

ضرورت انتقال اهداف قیام امام حسین(ع) را به نسل جوان

حجازی انتقال اهداف قیام امام حسین(ع) را به نسل جوان ضروری دانست و یادآور شد: امام حسین‌(ع) درس آزادی و آزادگی به انسان‌ها داد و قیام ایشان سبب شد که بشر از خواب و غفلت بیدار شود.

وی با بیان اینکه انسان دارای ارزش و شخصیت است، ادامه داد: بشر برای اینکه بداند چقدر ارزش دارد، باید معرفت و شناخت بیشتری کسب کند که این امر مهم و حیات‌بخش در گرو مطالعه فرهنگ عاشورا به دست می‌آید.

امام جمعه گچساران با یادآوری این موضوع که کشور ما نیز مانند بسیاری از کشورها دارای مشکلاتی است، خطاب به مسئولان گفت: توصیه امام حسین‌(ع) به مسئولان در چنین مواقعی، تنها نگذاشتن و فراموش نکردن مردم بی‌پناه و مستضعف است.

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی‌-سیاسی این هفته گچساران با اشاره به فرمان و توصیه اخیر مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اقدام مجلس در استفاده از جایگاه قانونی خود در سئوال از رئیس جمهور قابل تحسین است، ولی در شرایط حاضر مردم نیاز به آرامش دارند.

وی افزود: امیدوار هستیم که با فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب هیچ‌گونه اختلافی در جامعه بروز نکند و آرامش در جامعه حاکم باشد، زیرا جامعه ما نیاز شدیدی به آرامش داشته و مسئولان می‌توانند در ایجاد آرامش نقشی کلیدی داشته باشند.

امام جمعه گچساران با اشاره به هفته بسیج و تبریک آن به آحاد مردم جامعه ابراز داشت: وقتی نام بسیج را می‌شنویم، غرور و افتخارمان اوج می‌گیرد، زیرا بسیج در دوران دفاع مقدس و فتنه‌ها درس خوبی به دشمنان داد.

حجازی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و برای ایران اسلامی خواب‌های بدی دیده‌اند اما باز هم مثل همیشه به همت بسیجیان و مردم  ولایت‌خواه و ولایت‌مدار ایران اسلامی خواب آنها هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی در خصوص جنایات اخیر رژیم وحشی و غیر قانونی اسرائیل علیه مردم غزه تأکید کرد: قهرمانان فلسطین با هدایت‌های رهبری پیامبر‌گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و حمایت نظام ایران بار دیگر رژیم وحشی و غیر قانونی اسرائیل را شکست دادند.

انتهای پیام/82001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول