اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی مازندران در گفت‌وگو با فارس:

جریان فتنه بستر آماده برای جولان‌دهی در عرصه سیاسی را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: با توجه به مغایرت مصالح ملی با اقدامات غیرقانونی فتنه‌گران، این جریان هیچ بستر آماده‌ای را برای جولان‌دادن در عرصه سیاسی نخواهد یافت.

جریان فتنه بستر آماده برای جولان‌دهی در عرصه سیاسی را ندارد

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری نسبت به فعالیت جریان فتنه در انتخابات آینده ریاست جمهوری کشور هشدار داد.

وی با اشاره به بصیرت‌افزایی ملت ایران در سایه رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری، گفت: ملت ایران با الهام از فرامین رهبری بصیر و هوشیار انقلاب از فتنه و فتنه‌گران عبور کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با نکوهش از اقدامات فتنه‌جویان که در آستانه انتخابات آینده ریاست جمهوری فعال شده‌اند، اضافه کرد: با توجه به مغایرت مصالح ملی با اقدامات غیرقانونی فتنه‌گران، این جریان هیچ بستر آماده‌ای را برای جولان‌دادن در عرصه سیاسی نخواهد یافت.

این مسئول مازندران با تاکید بر حفظ ثبات و امنیت کشور در پرتو آموزه‌های رهبری گفت: توطئه‌های بی‌شمار استکبار و دنباله‌های آن برای ایجاد آشوب و بلوای سیاسی در کشورمان، تنها در سایه تبعیت از ولایت فقیه در کشور ناکام خواهد ماند.

وی با یادآوری تلاش و پیگیری‌های دولت برای سامان‌بخشی به امور کشور خاطرنشان کرد: دولت دهم بدون توجه به حاشیه‌سازان و منفی‌بافان و در سایه پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب به تلاش خود برای حل مشکلات اساسی کشور ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول