اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سران فتنه در صورت توبه نکردن نزد پروردگار و مردم مدیون هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سران فتنه را فریب خورده‌های نفس دانست و گفت: سران فتنه در صورت توبه نکردن نزد پروردگار مدیون هستند.

سران فتنه در صورت توبه نکردن نزد پروردگار و مردم مدیون هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، غلامعلی رضوانی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانداران سابق و کنونی دنا با عرض تسلیت ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: مراسم تشییع آن عالم ربانی بیانگر پیوند محکم مردم استان با ولی‌امر مسلمین است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار این حماسه باشکوه را در تاریخ ماندگار دانست و افزود: این حضور و خیل عظیم جمعیت بیانگر ارادت مردم این استان به روحانیت و مقام عظمای ولایت و رهبری است.

رضوانی رعایت عدالت توسط مدیران را خواستار شد و گفت: پست‌ها امانتی بیش نیستند بلکه هرکس باید در منصب خود برای مردم خدمت کند و منافع عمومی را ببیند و کسی که از این فرصت زمانی استفاده نکند باخته و در پیشگاه خدا بدهکار است.

وی لزوم داشتن برنامه‌های بلند مدت را خواستار شد و تصریح کرد: یک مدیر وقتی جایی قرار گرفت نباید بگوید من چند روزی یا چند ماه دیگر نیستم بلکه باید برنامه ما برای سال‌ها و در راستای توسعه استان باشد.

این مقام مسئول با توجه به آیات قرآن، توصیه به صبر و مقاومت را خواستار شد و تاکید کرد: وسوسه‌های شیطانی زیاد است و دشمن‌ترین دشمنان همان نفس است که در درون قرار دارد و انسان دائم در ضرر است، مگر با ایمان و عمل صالحی که انجام می‌دهد.

رضوانی مدیران استانی و شهرستانی را توصیه به تقوا کرد و گفت: موقعیتی که برای شما پیش آمده لقمه نیست، بلکه امانتی است که چند صباحی به شما رسیده که باید مانند زنبور عسل باشیم که بهترین‌ها را می‌خورد و بهترین‌ها خروجی آن است.

وی تبعیض و قبیله‌گرایی را نهی کرد و افزود: نباید تبعیض قائل شویم و قبیله‌گرایی و قوم‌گرایی داشته باشیم چرا که همه وضعیت‌هایی که داریم آزمون و امتحان است امام علی (ع) می‌فرماید «از حوادث گذشته برای آینده عبرت بگیرید» و همیشه و همه جا باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به آن عمل کنیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سران فتنه را فریب خورده‌های نفس دانست و تصریح کرد: سران فتنه و عوامل شیطانی به میدان آمدند و جنایت کردند اگر استغفار نکنند و از مقام معظم رهبری و مردم عذر نخواهند در پیشگاه خدا مسئول و مدیون هستند.

وی از همه گروه‌ها و مردم خواست با حفظ وحدت و انسجام و رعایت حقوق همدیگر حقوق عمومی و بیت‌المال را رعایت کنند و با پاسخگویی به امورات مردم نهایت تلاش جهت رفع مشکل ارباب رجوع را انجام دهند.

رضوانی برداشت بی‌رویه از رودخانه‌ها را باعث آسیب به طبیعت دانست و تاکید کرد: مدیران باید از دست‌درازی به بیت‌المال و انفال جلوگیری کنند و به همین منظور برداشت از معدن کوهی باید دنبال شود و از تخریب محیط زیست و بستر رودخانه جلوگیری کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات زواره اسدی در طی سرپرستی فرمانداری دنا برای سید نظام‌الدین رضایی‌حسینی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین رضایی‌حسینی فرماندار دنا حاکمیت قانون و اعمال قانون را تحت زعامت رهبری دانست و عنوان کرد: دنیای اسلام و ایران اسلامی افتخار این را دارد که رهبری شایسته زعامت امور را بر عهده داشته و مدیران پیرو ایشان در منصب این مدیریت هستند.

وی خدمت به مردم را افتخار دانست و افزود: وظیفه داریم و مکلف هستیم که در خدمت نظام و مردم باشیم و راه امام و مقام معظم رهبری را دنبال کنیم و اگر امروز این توفیق خدمت حاصل شده مدیون شهدایی هستیم که جان خود را در راه دین و انقلاب فدا کردند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول