اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم افتتاح وب سایت بسیج دانشجویی سما ورامین مطرح شد

لزوم تقویت روحیه بسیجی در دانشگاه‌ها / ساکتین فتنه باید پاسخگو باشند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران فتنه 88 را یک هشدار برای بصیرت‌افزایی دانست و بر به‌کارگیری تمام توان در جهت سربازی امام زمان (عج) تاکید کرد.

لزوم تقویت روحیه بسیجی در دانشگاه‌ها / ساکتین فتنه باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دفتر بسیج دانشجویی آموزشکده سما ورامین وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا با حضور مجتبی باستان رئیس بسیج دانشجویی استان تهران، حاج حسن کهندل پدر شهید میثم کهندل و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین افتتاح شد.

لزوم تقویت روحیه بسیجی در دانشگاه‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از افتتاح دفتر مذکور گفت: باید روحیه بسیجی در بین دانشجویان ما بیش از پیش تقویت شود، فتنه 88 برای ما یک هشدار برای افزایش بصیرت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی اظهار داشت: به‌کارگیری تمام سعی و تلاش خود در راستای جلوگیری از نفوذ افکار مسموم در جامعه دانشجویی ضروری است و باید خود را در جهت سربازی امام زمان (عج) آماده سازیم.

سکوت‌کنندگان فتنه 88 در هر مقامی باید پاسخگو باشند

فرماندار شهرستان ورامین نیز ضمن تاکید بر ایجاد تشکیلات قوی و منسجم با روحیه بسیجی تصریح کرد: باید بیشتر از گذشته هوشیار باشیم و مراقبت کنیم و جریانات را بشناسیم مبادا افکار آینده‌سازان این مملکت مورد تاخت و تاز بیگانگان قرار گیرد.

محسن منصوری در ادامه این مراسم از فتنه 88 به عنوان آزمون بصیرت یاد کرد و گفت: برخی در این فتنه حضور داشتند و برخی دیگر نیز سکوت کرده و با سکوت خود اقدامات فتنه‌گران را تایید کردند، سکوت‌کنندگان در فتنه در هر مقامی و منصبی باید پاسخگوی افکار عمومی و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی باشند.

معرفی سایت بسیج دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با هدف راه‌اندازی این دفتر در آموزشکده سما گفت: این دفتر در جهت گسترش و ترویج فرهنگ بسیجی که نیاز امروز دانشجویان است راه‌اندازی شد.

فاضل کارخانه افزود: علاوه بر آن سایت http://www.basijsama.com به ‌منظور اطلاع‌رسانی اخبار بسیج دانشجویی این مرکز راه‌اندازی و رونمایی شده است که علاقمندان می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول