اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نفت:

فتنه و انحراف کاری از پیش نمی‏برند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نفت با بیان اینکه فتنه و انحراف در جامعه ایرانی کاری از پیش نمی‏برند، گفت: روزی امام راحل فرمود هیچ نگویید و شهید بهشتی لب باز نکرد؛ آنهایی که با وجود بیان رهبری سخن به زبان می‏‌آورند، رسوا خواهند شد.

فتنه و انحراف کاری از پیش نمی‏برند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالفضل حسن‏‌بیگی در همایش گرامیداشت حماسه سوسنگرد که با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران، فرمانده سپاه پاسداران دماوند، فرماندار این شهرستان و شماری دیگر از مسئولان محلی در سالن آمفی‏تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند برگزار شد، اظهار داشت: امروز به فضل باری تعالی پرچم شیعه و اسلام با افتخار در جهان برافراشته شده است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‏های بارز امام خمینی (ره)، داشتن شناخت کافی از اطرافیانشان بود و ایشان در جایی می‏فرمایند که «من سیدعلی (رهبر معظم انقلاب) را بزرگش کردم».

حسن‌‏بیگی اضافه کرد: حال، رهبر فرزانه انقلاب به چنان مرتبتی دست یافته‏‌اند که پنتاگون می‏گوید «تنها مشکل ما در دنیا، ابرمردی است که حریف آن نمی‌‏شویم».

فرمانده هشت سال دفاع مقدس خطاب به حاضران در این مراسم افزود: امروز نیز بدانید و آگاه باشید که فتنه هیچ غلطی نمی‏تواند بکند و انحراف نیز کاری از پیش نمی‏برد.

وی ادامه داد: «هر چند این‏ها در قوه قضاییه، مجلس، دولت و جای جای کشورمان جا باز کرده‌‏اند و دائم با بعضی از این آقایان به تلاویو و لندن و کجا و کجا رفته‌‏اند و لطمه و خسارت وارد می‏کنند، ولی پرچم اسلام همیشه پیروز است».

مشاور وزیر نفت با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) و سلمان فارسی خاطرنشان کرد: روزی رسول گرامی اسلام(ص) با سلمان فارسی هم‏مسیر بودند؛ پیامبر(ص) نگاهی به راه پشت سر خویش انداختند و فرمودند که «یا سلمان، ما دو نفر هستیم اما تنها رد پای یک نفر وجود دارد».

حسن‏‌بیگی اضافه کرد: سلمان در پاسخ به این پرسش پیامبر اکرم (ص) گفت که «یا رسول‌‏الله من پا بر جای پای شما گذاشته‌‏ام».

و فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه‏‌های حماسه و ایثار پا جای پای امام راحل گذاشتند و این راه را برگزیدند.

حسن‌‏بیگی ادامه داد: آن روز، امام راحل فرمودند که هیچ‏ کس هیچ ‏چیز نگوید و شهید بهشتی در سوسنگرد جمله‏ای به زبان نیاورد و گفت که این خواسته امام است.

وی اضافه کرد: امروز که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌‏اند چیزی نگویید، آنهایی که سخنی می‏گویند رسوا خواهند شد.

انتهای پیام/2568/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول