اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس مجلس:

رژیم صهیونیستی در برابر کم‌ترین سلاح ایران توان مقابله ندارد

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی در برابر کم‌ترین سلاح ایران توان مقابله ندارد، چگونه می‌تواند در برابر این قد علم کند.

رژیم صهیونیستی در برابر کم‌ترین سلاح ایران توان مقابله ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نقشه‌های آمریکا در سایه فرهنگ عاشورا که توسط رهبر شجاع و بصیر ایران مدیریت می‌شود، همگی از بین رفته است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی ناشی از مکتب عاشورا است، تصریح کرد: اسلام شعار عاشورا را بر زبان دارد و بیداری اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به ذلت آمریکا در عراق و صرف هزینه‌های سنگین بیان کرد: امروز در لبنان عاشورائیان مدیریت صحنه را بر عهده دارند.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: سیدحسن نصرالله این مرد بزرگوار خود را سرباز ولایت می‌داند و لبنان را به نماد مقاومت اسلامی تبدیل کرده است.

این مسئول با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی با لبنان افزود: قدرت نظامی این رژیم که خود را جزو پنج قدرت برتر جهان می‌داند درهم پیچیده شده است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به واسطه آگاهی و بصیرت مقام معظم رهبری دشمنان از هرگونه اقدام در برابر ایران اسلامی عاجز هستند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به ادعای پوشالی رژیم صهیونیستی برای تجاوز به ایران اسلامی تشریح کرد: رژیم صهیونیستی در برابر کم‌ترین سلاح ایران توان مقابله ندارد، چگونه می‌تواند در برابر این قد علم کند.

* ایران باید به قدرت اقتصادی تبدیل شود

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران باید به قدرت اقتصادی تبدیل شود و تحریم‌ها بهترین فرصت برای تحقق این مهم است.

وی ادامه داد: باید با رهبری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داده و در برابر دشمنان استوار باشیم و توان تولید داخلی را افزایش دهیم.

ابوترابی‌فرد با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: یکی از واژه‌های فرهنگ‌ساز واژه بسیج است که در دوران انقلاب اسلامی به وجود آمد و رشد پیدا کرد.

این مسئول اذعان کرد: بسیجیان دشمن را در برابر روح و عظمت خود، به زانو درآوردند و این عظمت در تاریخ تکرار نخواهد شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه عاشورا مدرسه تعلیم و عشق است، افزود: امام حسین (ع) با شهادت خود به تمام جهانیان درس شجاعت، ایثار و فداکاری در راه خداوند را آموخت.

ابوترابی‌فرد اظهار کرد: مدرسه عاشورا مدرسه مبارزه با باطل و گمراهی است و هنوز عاشورا پس از چندین قرن درس شهادت، ایثار و بصیرت را می‌دهد و در سایه این مدرسه و مکتب است که اسلام هویت خود را حفظ کرده است.

انتهای پیام/77008/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول