اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های خوزستان:

تربیت صحیح فرزندان درس پرمعنای واقعه عاشوراست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های خوزستان گفت: باید با تربیت صحیح فرزندان آینده‌ای مناسب برای آنها رقم زنیم و در این مسیر، از واقعه عاشورا درس بگیریم.

تربیت صحیح فرزندان درس پرمعنای واقعه عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری‌نسب ظهر امروز در مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد علامه شیخ شوشتری (ره) اظهار داشت: تربیت صحیح در آینده روشن فرزندان تاثیر بسیار زیادی و باید در راستای تربیت صحیح فرزندان از واقعه عاشورا درس گرفت.

 

وی با اشاره به تاثیر لقمه حلال در تربیت صحیح فرزندان افزود: لقمه حلال در تربیت صحیح فرزندان تاثیر بسیار زیادی دارد و به این دلیل باید کوشید تا پدر و مادر و فرزند با پاک‌ترین خوراکی‌ها تغذیه شوند و در این باره باید دقت نظر زیادی کرد.

وی خاطر نشان کرد: در واقعه عاشورا امام حسین(ع) درباره لقمه حلال سخنان بسیار زیبایی دارند زیرا پس از نصیحت اهل کوفه که برای قتال و جدال اهل بیت مهیا شده بودند می‌فرماید که اهل کوفه به دلیل اینکه از مال حرام ارتزاق می‌کنند سخن حق بر آنها اثری ندارد.

شوشتری‌نسب با اشاره به اینکه سخن گفتن با فرزندان در دوران رشد بسیار در تربیت صحیح فرزندان تاثیر دارد، تاکید کرد: سخن گفتن با فرزندان و توضیح دادن مسائل برای کودک تاثیر بسیار زیادی در تربیت صحیح فرزندان دارد.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات نشان داده است که تنبیه بدنی در تربیت کودک نه تنها کوچکترین تاثیر مثبتی ندارد بلکه تاثیرات مخرب بسیار زیادی نیز به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، همایش شیرخوارگان حسینی(ع) امروز در سطح شهرستان شوشتر در شش مسجد بزرگ برگزار شد و با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول