اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل و به مناسبت هفته بسیج انجام شد

اجتماع عاشورایی بسیجیان با ندای « هیهات من الذله »

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام عزاداری ماه محرم و هفته بسیج بسیجیان عاشورایی و جان بر کف اردبیل با ندای « هیهات من الذله » تبعیت خود را از ولایت فقیه نشان دادند.

اجتماع عاشورایی بسیجیان با ندای « هیهات من الذله »

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این اجتماع که از صبح امروز و در خیابان‌های اردبیل منتهی به مصلای این شهر برگزار شد، بسیجیان از اقشار مختلف اعم از دانشجویی، دانش‌آموزی، کارگری، اساتید، پزشکان، فرهنگیان و ... در حالی که بیرق‌های سیاه و سبز با خود حمل می‌کردند فریاد « یا حسین‌» ، « لبیک یا ابوالفضل »، « هیهات من الذله »‌، « یا لثارات الحسین » سرداده و ضمن تبعیت از راه و مرام حسین به عنوان الگوی بشریت بر ضرورت تبعیت امت اسلامی از مرتبط ولایت فقیه تاکید کردند.

این اجتماع که به نماز جمعه ختم می‌شود در میدان مصلای اردبیل حال و هوایی متفاوت پیدا کرد به طوری که بسیجیان دلاور در قالب گروه‌ها و دستجات عزاداری بر سر و سینه زده و در ماتم عزای حسینی و خاندان پاک عصمت و طهارت بر سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این همایش و در جمع شرکت‌کنندگان و بسیجیان عاشورایی اظهار داشت: تمام بشریت به معارف عاشورا در دفع آسیب‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان نیاز دارند چرا که مردم غزه با فرهنگ عاشورایی و مقاومت توانستند بر رژیم جعلی صهیونیسم غلبه کنند.

سردار جلیل بابازاده با بیان اینکه روحیه عاشورایی آزادگان دنیا و همچنین شهادت طلبی این انسان‌های پاک صفت لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که تاب تحمل موشک‌ها و اراده آهنین مردمان غزه را ندارد باید از هوچی‌گری‌های خود دست بردارد و اجازه ندهد بیش از این آبروی نداشته‌اش بر باد برود.

در کمتر از نیم ساعت رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی با وجود اتحاد و همدلی مردم ایران و روحیه عاشورایی بسیجیان اشاره کرد و یادآورشد: این بسیجیان در کمتر از نیم ساعت رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده و او را ویلچر نشین می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: درس آموختگان مکتب امام حسین (ع) از هیچ تهدید و توطئه‌ای ترسی ندارند و به یقین با تمام قوا با متجاوزان احتمالی برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به این نظام ولایی وارد شود.

بابازاده تصریح کرد: بسیجیان ما امروز علاوه بر آمادگی رزمی و دفاعی از توان مدیریتی، تربیتی و همچنین عشق واقعی در خدمت به مردم و عمران و آبادانی کشور بهره‌مند هستند و اجازه نمی‌دهند این کشور بازیچه یغماگری سوداگرانی باشد که فقط دنبال حفظ منافع و مصالح نامشروعشان هستند.

این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی و در تقارن با هفته بسیج و 5 آذر ماه روز تشکیل بسیج مستضعفان اجتماع بسیجیان خواهر و برادر در دو روز متوالی برگزار می‌شود تا همه آگاه باشند که بسیج همچنان زنده، پویا و پرتحرک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز بسیجیان دریا‌دل با اقتدا به مولایشان امام حسین (ع) و فریاد بلند « یا ابوالفضل العباس » به خیابان‌ها آمده و گوشه‌هایی از توان رزمی، دفاعی و آمادگی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/62001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول