اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

درس گرفتن از قیام عاشورا مهم‌ترین قدم در زندگی بشر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: درس گرفتن از قیام عاشورا مهم‌ترین قدم در زندگی بشر است.

درس گرفتن از قیام عاشورا مهم‌ترین قدم در زندگی بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: قیام عاشورا دارای درس‌های بزرگی است که اگر انسان‌ها به فراگیری این دروس بپردازند در تمام مراحل زندگی خود موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ عاشورایی و نهادینه کردن این مهم در بین نسل امروز از مهم‌ترین اقداماتی است که باید توسط مسئولان فرهنگی انجام شود.

امام جمعه کرج گفت: در قیام عاشورا درس و پیام بزرگی چون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که این پیام به عنوان یکی از مهم‌ترین دروس این نهضت بزرگ محسوب می‌شود.

کازرونی گفت: باید مراسم‌های مختلف عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را باشکوه برگزار کنیم و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و بازگو کردن واقعیات قیام عاشورا نوجوانان و جوانان را به سمت مأنوس شدن با فرهنگ عاشورایی سوق دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان باید این فرهنگ بیش از گذشته در بین نسل امروز ترویج داده شود و آنان را تشویق به انتقال این مهم در بین نسل‌های آینده سازیم.

خطیب جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به کشتار وحشیانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده و با هجوم وحشیانه خود به سمت زنان و کودکان بی دفاع آنان را قتل عام می‌کند.

وی افزود: این اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی از چشم دنیا دور نخواهد ماند.عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است لذا با این اقدامات وحشیانه تنها تنفر و انزجار دنیا را را نسبت به خود دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/2302/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول