اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

اقتدار بسیجیان عامل پویایی نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه بسیج نهادی فرهیخته و جهانی است، گفت: اقتدار بسیجیان عامل پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اقتدار بسیجیان عامل پویایی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه صبح امروز در دیدار با تعدادی از بسیجیان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امام حسین (ع) بهترین الگو برای آحاد بسیجیان در تمام عرصه‌ها است.

امام جمعه بویین زهرا افزود: حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین با موقعیت‌شناسی و اقدام به جا حرکتی ماندگار را در طول تاریخ به ثمر رساند که امروز این حرکت ارزشمند به یک فرهنگ و نشان والا برای تمام شیعیان و محبان اهل‌بیت تبدیل شده است.

وی با اشاره به بیانات و گفتارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پیرامون بسیج و نقش آن در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تصریح کرد: نهاد بسیج معانی گسترده‌ای دارد که از آن جمله می‌توان به معنی با هم بودن و اتحاد در گرو بسیجی شدن اشاره کرد.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک بسیجی تمام عیار و به تمام معنا عبارات و جملات حکیمانه و ارزشمندی را پیرامون بسیج و ضرورت تشکیل این نهاد مقدس بار‌ها در محفل گرم بسیجیان و قشر‌های این نیرو بیان فرموده‌اند که نشانگر نقش ویژه این نهاد در ساختار انقلاب اسلامی است.

زرینه اضافه کرد: بسیجیان نسل چهارم انقلاب پیش‌قراولان و پیشتازان در جنگ نرم علیه دشمنان اسلام بوده که لازم است با افزایش معنویت‌گرایی و همچنین اخلاق اسلامی در وجود خویش زمینه را برای تجلی اقتدار و حماسه‌ای دیگر مهیا کنند.

وی ‌بصیرت، هوشیاری، موقعیت‌شناسی، حرکت همگام با ولایت را از شاخصه‌های اصلی تشکیل نهاد مقدس بسیج دانست و افزود: تبعیت از ولایت استمرار‌بخش حرکت عمومی بسیج و بسیجیان است.

امام جمعه بویین زهرا در خاتمه تصریح کرد: قشر‌های مختلف بسیج هیچ‌گاه در تنگنای موقعیت‌ها و مرز‌های جغرافیایی نگنجیده و قرار نمی‌گیرند که همین امر از شاخصه‌هایی است که تاکنون عامل پویایی و حماسه‌آفرینی این لشگر الهی بوده و سبب جهانی شدن آن شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول