اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع بسیج در امتداد عاشورا

نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج در حاجی‌آباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج با حضور مسئولان حاجی‌آباد در این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج در حاجی‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری امام جمعه این شهرستان، برپایی نمایشگاه‌ عکس و کتاب بسیج توسط بسیج را اقدامی شایسته و مناسبی دانست و گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نشان‌دهنده رشد فرهنگی در شهرستان حاجی‌آباد است و امید می‌رود بیشتر توسعه یابد.

اباذر سالاری فرمانده سپاه حاجی‌آباد در این مراسم گفت: نمایشگاه عکس و کتاب بسیج با شعار "بسیج، امتداد عاشورا" از امروز تا ششم آذر ماه در حاجی‌آباد برپا است.

وی افزود: در این نمایشگاه 100 عنوان از کتاب‌هایی که بیشترین استقبال را داشته‌اند جمع‌آوری و معرفی شده است. همچنین 500 قطعه عکس با موضوع دفاع مقدس و بسیج، جنگ نرم، بیداری اسلامی و عاشورای حسینی به معرض نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حاجی‌آباد ادامه داد: در این نمایشگاه صحنه‌هایی از واقعه عاشورا و کاروان اسرا به تصویر کشیده شده و در بخش دیگر، ماکت عملیات محرم در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سالاری اضافه کرد: بخش دیگری از این نمایشگاه، به معضلات جامعه به ویژه حجاب اختصاص دارد و در بخش دیگری از این نمایشگاه، هشت سال دفاع مقدس، موضوع جنگ نرم و تهاجم خاموش دشمن علیه نسل جوان جامعه مورد اشاره قرار می‏گیرد.

وی در پایان افزود: این نمایشگا‌ه به همت فرهنگی بسیج و با همکاری بسیج هنرمندان در مسجد جامع شهر برپا شده است و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم است.

انتهای پیام/88002/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول