اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عاشورای حسینی

همایش بسیجیان عاشورایی در محلات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان محلات از برگزاری همایش بسیجیان عاشورایی به مناسبت عاشورای حسینی در این شهرستان خبر داد.

همایش بسیجیان عاشورایی در محلات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا براتعلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش با حضور اقشار مختلف بسیج در روز تاسوعای حسینی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجتماع بزرگ زنان عاشورایی نیز در اقتدا به عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) در آخرین روز از هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان محلات با اشاره به برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج خاطر نشان ساخت: دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، بسیجیان، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی، برگزاری مراسم سوگواری عزای حسینی، برپایی نمایشگاه کتاب با رویکرد عاشورا بخشی از برنامه‌های سپاه ناحیه مقاومت محلات در هفته بسیج است.

براتعلی گفت: برگزاری همایش شهدای روستای گلچشمه، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج امتداد عاشورا است، خاطر نشان ساخت: بسیج ذخیره‌ای تمام نشدنی است و تکریم بسیج تکریم همه ارزش‌ها و خوبی‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان محلات با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف موجب افتخار و عزت برای ایران اسلامی شده است، ادامه داد: کمک به درماندگان، حضور در عرصه‌های تولید، علم و سازندگی و بصیرت‌افزایی بخشی از وظایف بسیجیان است که خوشبختانه بسیجیان به خوبی به این وظایف خود عمل کرده‌اند.

براتعلی تاکید کرد: عاشورا درس‌های فراوانی به بشریت آموخت که درس بصیرت، ولایت‌مداری و تبعیت از ولی امر از مهم‌ترین درس‌های عاشورا است و بسیجیان باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را به خوبی فرا گیرند.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول