اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد

برگزاری همایش عزت و پایداری بسیجیان در رشت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از برگزاری همایش عزت و پایداری این نهاد در 5 آذرماه خبر داد.

برگزاری همایش عزت و پایداری بسیجیان در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مظفر شفیعی در همایش توجیهی فرماندهان بسیج گیلان در این شهر با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته بسیج متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال بحث تجمیع را در سطح سپاه داشتیم که قطعاً این تجمیع ظرفیت کل سپاه استان را در مسیر اهداف هفته بسیج قرار می‌دهد.

وی طرح تحول و تعالی در سپاه را نویدبخش برنامه‌های بسیار مناسبی دانست و اضافه کرد: در هفته بسیج امسال حدود 600 هزار نفر برنامه در سطح استان انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بومی‌سازی دستورالعمل‌ها و شفاف‌سازی آن را مهم و راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت جدی حوزه‌ها و پایگاه‌ها در فضای تبلیغاتی لازم است و نیازمند جلب مشارکت اداره‌ها و سازمان‌ها در فضاسازی محیط تبلیغی هستیم.

وی 90 درصد برنامه‌های هفته بسیج را سالانه عنوان کرد و یادآور شد: 97 برنامه قبل از هفته بسیج، روز‌شمار این هفته و در طول هفته بسیج اجرا می‌شود. 

شفیعی، دیدار با علما را از برنامه‌های قبل از هفته بسیج برشمرد و ابراز کرد: 74 برنامه در روز‌شمار هفته بسیج و 20 برنامه نیز در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه، اعزام بسیجیان پزشک به مناطق محروم، اجرای مسابقات قرآنی بسیجیان، تجلیل از ورزشکاران و نخبگان بسیجی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال در استان عنوان کرد.

این مسئول از برگزاری همایش عزت و پایداری در روز پنجم آذر جاری خبر داد و با اشاره به نقش پررنگ بسیجیان در تمام عرصه‌ها، خاطرنشان کرد:  بسیجی‌محوری از امور مهم برنامه‌هاست و بیان بسیج از زبان دیگران از جمله سیاست‌های ما در این هفته است.

شفیعی معرفی الگوهای موفق و توجه به نخبگان بسیجی را از برنامه‌های پر‌رنگ در هفته بسیج امسال ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول