اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

بسیج یک نیروی مردمی است / پاسخ مقاومت به رژیم صهیونیستی دندان شکن بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی است، گفت: بسیج متعلق به هیچ گروه و طبقه‌ای نیست.

بسیج یک نیروی مردمی است / پاسخ مقاومت به رژیم صهیونیستی دندان شکن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر به هفته بسیج و تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام در پنجم آذر سال 1358 اشاره کرد و افزود: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد.

وی با بیان اینکه بسیجی کسی است که شور و شعور را درهم آمیخته و پیوندی ناگسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد، افزود: تا زمانی که کشور محتاج امنیت است، حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در یک کلام بسیجی نیرویی کار آمد و سرمایه‌ای گران‌بها برای اسلام، انقلاب و کشور است که با وجود آن کشور از گزند دشمنان مصون مانده و راه‌های ترقی و پیشرفت با سرعتی بیشتر طی می‌شود، تصریح کرد: هر کس که این نیروی عظیم را انکار کند در خرد و یا صداقت او باید شک کرد.

وی با بیان اینکه امروزه وظیفه بسیجی بسیار سنگین است، چرا که امروزه ما شاهد هستیم دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم تمام عیار به مبارزه با انقلاب و جوانان ایران اسلامی برخواسته است، اظهار داشت: باید بسیجیان نیز مقابله به مثل کرده و همه باید تلاش کنیم تا تفکر بسیجی را که همان تفکر علوی و حسینی است، در جامعه گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه بسیجی باید سیاسی باشد، اما سیاست زده و سیاسی کار نباشد، تصریح کرد: بسیجی باید مجاهد باشد و در راه دفاع از نظام و انقلاب تلاش کند.

وی در ادامه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: علت اصلی وقوع حادثه عاشورا جدا شدن مردم از امامت، ولایت و قرآن بود.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در جنگ آنچه به رزمندگان روحیه می‌داد و خون غیرت را به جوشش در می‌آورد، یاد

امام حسین(ع) بود، ادامه داد: این غیرت دینی بود که جنگ را اداره می‌کرد.

وی با بیان اینکه امروزه نیز همین غیرت موجب پیروزی مردم غزه و مقاومت شده است، افزود: مقاومت در راستای دفاع از ملت فلسطین پاسخ دندان‌شکن و کوبنده‌ای به صهیونسیت‌ها دادند که سران این رژیم را غافلگیر کرد.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: بر خلاف جنگ‌های قبلی جنگ هشت روزه با وجود مدت زمان اندک آن خسارت‌های قابل توجهی به دشمن وارد کرد و برای نخستین بار گروه‌های مقاومت شهر «تل آویو» و شهرک‌های اطراف آن را هدف موشک قرار داده و شهر را تبدیل به یک شهر اموات کردند.

انتهای پیام/2308/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول