اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز از هفته بسیج صورت گرفت

تجدید بیعت بسیجیان قمی با آرمان‌های شهدا

خبرگزاری فارس: همزمان با سومین روز از هفته بسیج بسیجیان قمی با غبارروبی گلزار شهدا آینه بیعت خود را جلایی دوباره دادند.

تجدید بیعت بسیجیان قمی با آرمان‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بعد از ظهر امروز با حضور بسیجیان و فرماندهان سپاه برگزار شد.

در این مراسم که در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) و شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد بسیجیان با حضور در گلزار به تجدید بیعت و پیمان با شهدا پرداختند و مزار شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

شست‌وشوی مزار شهدای انقلاب با گلاب و گلباران تربت پاک شهدا به منظور ادای احترام به آنها از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

سازمان بسیج مستضعفین در پنجم آذر 1358 بر اساس هوشیاری و درایت بی‌نظیر امام خمینی(ره) تشکیل شد و از جمله اساسی‌ترین عوامل در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها به حساب می‌آمد که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی آمریکا در تهران و برملا شدن ماهیت سلطه‌جو و تجاوزگرایانه آمریکا، شیطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران‌ناپذیر روبه‌رو شد.

سی‌ام آبان تا ششم آذر ماه هر سال به نام هفته بسیج نامیده می‌شود که با توجه به تقارن این هفته با ایام محرم عناوینی مانند «حضرت اباعبدالله  الحسین(ع)»، « حضرت قاسم بن الحسن(ع) الگوی نوجوان بسیجی»، « حضرت علی‌اصغر(ع) الگوی ایثار بسیجی»، « حضرت علی‌اکبر(ع) الگوی جوانان منتظر بسیجی»، «حضرت ابوالفضل العباس(ع) الگوی بصیرت والای بسیجی» و «حضرت زینب(س) الگوی زنان بسیجی» برای ایام این هفته در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/78003/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول