اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خلخال:

بسیج امتدادی از ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت:بسیج امتدادی از ولایت‌مداری است و ذات و جوهره اصلی بسیج معنویت و تبعیت از ولایت است.

بسیج امتدادی از ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیف‌الله معصومی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه خلخال ظهر امروز قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به هفته بسیج و رشادت های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس، بسیج را امتدادی از ولایت‌مداری عنوان نموده و افزود: بصیرت و تبعیت از ولایت و رهبری وظیفه بسیجیان است.

معصومی بسیج را تاثیرگذارترین نیرو از بین خود مردم و بطن جامعه دانست و افزود: تفکر بسیجی باید همراه بسیجی بوده و لازمه اصلی حرکت ما در این برهه بصیرت و آگاهی مومنانه است.

وی ضمن تسلیت ایام  عزاداری امام حسین (ع) به تمامی بسیجیان و اهالی خلخال، گفت: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس با یاری و توجهات غیبی خداوند و تبعیت از امام راحل توانستند ایران اسلامی را از گرداب تعریف شده دشمنان و در راس آن استکبار نجات دهند.

معصومی تصریح کرد: امروز منظومه فکری انقلاب‌های عدالت‌خواهان را اسلام و نقطه مرکزی تولید اندیشه و تفکر انقلاب را انقلاب اسلامی تشکیل می‌دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم نظریه‌پردازی می کند و در کنار این نظریه‌پردازی آگاهی می‌بخشد در نتیجه مدل انقلاب را عمل می کند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: اسلام به دنبال جهانی‌سازی مفاهیم عدالت و کرامت انسانیت و اخلاق و معنویت است و در نقطه مقابل دنیای غرب هم به دنبال جهانی‌سازی است و فرق اساسی با جهانی‌سازی اسلامی دارد که جهانی‌سازی  استکبار فقط زیر پا گذاشتن عدالت و بشریت است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: بسیجیان باید بداند دشمن ما اکنون بیدارتر و آماده‌تر و شناخت بهتری از مسلمانها داشته و با ابزار جدید با هدف سلطه بر مسلمانان  پیش می‌رود و باید بسیجیان با آگاهی، بصیرت و توجه به منویات مقام معظم رهبری راه مقابله با این سلطه را پیدا کرده و در حفظ دستاورد‌های بزرگ پاسدار اسلام، امام حسین ( ع ) و شهداء و امام راحل از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام /62008/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول