اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان

بسیجیان در خط ولایت عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: بسیجیان مخلص و در رکاب ولایت هستند و جز در خط او گام بر نمی‌دارند.

بسیجیان در خط ولایت عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، غلامرضا اباذری پیش از ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه به تحمل سختی‌ها و بلاها اشاره کرد و اظهار داشت: مردم غیور ایران زمین با تاسی از قیام و نهضت‌ امام حسین (ع) در برابر سختی‌ها ایستادگی و مقامت می‌کنند و تنها در راه ولایت قدمی بر ‌می‌دارند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: در حال حاضر این راحتی ملت ایران مدیون خون شهدایی است که از اول‌ انقلاب تا‌کنون تقدیم اسلام کرده‌ایم ‌و هرگز آن را به راحتی از دست نمی‌دهیم و با بسیجیانی داریم به خود می‌بالیم‌ که پیرو خط ولایت فقیه هستند.

اباذری تصریح کرد: امام حسین (ع) جلوی چشمانش عزیزانی را از دست داد که تا قیامت شیعیان بر ایشان خون می‌گریند، اما از دست دادن آنان عزت و آبروی اسلام بود و امروز ایران اسلامی در رکاب ولایت عزت و آبرو کسب کرده است.

وی بیان داشت: جنگ تنها با سلاح‌های مختلف نیست، بلکه امروز ایستادن در برابر جنگ نرم دشمن به ویژه از سوی جوانان موجب تضعیف دشمنان می‌شود.

اباذری خاطر‌نشان کرد: غرب و جهان استکبار با هزینه‌های زیاد و دعوت‌ از ‌به اصطلاح صاحب‌نظران دروغین در پی براندازی نظام اسلامی و تسخیر افکار جوانان ایران است، اما کور خوانده، زیرا جامعه‌ای که بر پایه ولایت باشد، اسیر فتنه‌های دشمن نمی‌شود.

اباذری عنوان کرد: فرزندان ما در مکتب امام حسین (ع) بزرگ شده‌اند و درس‌هایی که از عاشورا گرفته‌اند در زندگی خود به کار می‌برند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بهترین راه مقابله با دشمن را مقاومت‌‌ دانست و ابراز داشت: با پایین آوردن سطح توقعات می‌توانیم بر تحریم‌ها نیز فائق آییم و بدانیم که بدترین دشمن ما نفس عماره است و پیروزی بر او یعنی پیروزی بر تمام دشمنان، زیرا انسانی که به خدا توکل کند‌، پرهیزگار باشد و خود را با عمل به آیات خدا آراسته کند بر تمام دشمنان پیروز می‌شود.

انتهای پیام/80016/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول