اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بسیج جامعه پزشکی رکن سالم‎سازی اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بسیج جامعه پزشکی رکن سالم‎سازی اقتصاد مقاومتی است.

بسیج جامعه پزشکی رکن سالم‎سازی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالله عباسی ظهر امروز در همایش عاشوراییان جامعه پزشکی در گرگان اظهار داشت: امروز هم بسیج جامعه پزشکی متحول شده و در عرصه‎های مختلفی به مردم خدمت‎رسانی می‎کند که یکی از زیباترین عرصه‎ها اردوهای جهادی است.

وی تصریح کرد:‌ بسیج جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده‎ای ایفا کرد که هنوز هم خاطرات بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) در سه راه دارخویین از ذهن‎ها نرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: امروز هم بسیج جامعه پزشکی متحول شده و در عرصه‎های مختلفی به مردم خدمت‎رسانی می‎کند که یکی از زیباترین عرصه‎ها اردوهای جهادی است که هر ساله بیشتر در فصل تابستان و سایر فصل‎ها اجرا می‎شود و باعث شده مناطق محروم ما از خدمات بسیج جامعه پزشکی بهره‎مند شوند.

عباسی خاطر نشان کرد: نخستین شورای بسیج جامعه پزشکی در سال 1384 در استان گلستان تشکیل شد و به دنبال آن پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی در استان با حضور در این نهاد آمادگی خود را برای کمک به نهاد مردمی بسیج اعلام کردند.

مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی

وی گفت: اهداف بسیج جامعه پزشکی تلاش برای ارتقای اخلاق پزشکی، پرهیز از شعارمحوری و توجه به عمل‎گرایی، داشتن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی، ترویج فرهنگ کار و تلاش، تنظیم الگوی مصرف جامعه، افزایش بصیرت دینی و آمادگی فداکاری برای کشور، کمک به تحقق استقلال علمی اعضای بسیج جامعه پزشکی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مبارزه با تحریم‎های دشمن به خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی است که توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

اعزام 300 تیم پزشکی به مناطق محروم

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان گلستان نیز در این جلسه گفت: شروع فعالیت بسیج جامعه پزشکی در استان به سال 1381 می‎رسد.

محمد مقصودلو اظهار داشت: امسال هم ما توانستیم حدود 300 تیم پزشکی به مناطق محروم و انجام ویزیت رایگان بیماران را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: همچنین برای ارتقای سطح معلومات اعضا تاکنون همایش ارتقای علمی و سمینار قرآن‎پژوهی و محافل انس با قرآن، نشست‎های فرهنگی حضور در اردوهای راهیان نور را انجام داده‎ایم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: هدف ما این است که هیچ بیماری در استان حتی مناطق محروم احساس درد نکند و ما تا آنجا که توان داریم با کمک اعضای خدوم بسیج جامعه پزشکی سعی داریم از چهره مردم مستضعف استان دردزدایی کنیم.   

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول