اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل:

هدف بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل گفت: برنامه‌های هفته بسیج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب است.

هدف بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، محمد ناظری عصر پنج‌شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در فرمانداری زابل اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی به شعار محوری هفته بسیج اشاره کرد و افزود: انتخاب شعار محوری «بسیج امتداد عاشورا» پیام دارد و مطمئناً این پیام راهگشا است.

رئیس ستاد بسیج شهرستان زابل با اشاره به 10 پارامتر اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج، گفت: اولین محور اجرای برنامه‌ریزی در هفته بسیج مربوط به برنامه‌های فرهنگی بوده که میزان 70 درصد از کل برنامه‌های ما در این حوزه قرار دارد.

ناظری بیان کرد: برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر، اعزام گروه‌های جهادی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، سرکشی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا از جمله رویکردهای مهم ناحیه سپاه در هفته بسیج است.

وی تفکر بسیجی را یکی دیگر از اهداف این هفته عنوان و در مورد بازه زمانی باقی‌مانده به انتخابات تصریح کرد: چند ماهی به انتخابات باقی‌نمانده و لازم است با بصیرت، مردم در این انتخابات حضور یابند، اکثر نیروهای مردمی ما بسیجی بوده و بصیرت مردم سیستان بالاست و باید تقویت شود تا در گرد و غبار فتنه راه حق را بشناسند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل به همایش 5 هزار نفری قبل از آغاز هفته بسیج اشاره کرد و در مورد برنامه‌های عملیاتی این هفته بیان داشت: برنامه‌های عملیاتی با توجه به وضعیت منطقه در مساجد و تکایا در حال اجراست حتی پیرمرد بسیجی در حال جانفشانی است، دوستان مرزبانی هم در حفظ امنیت تلاش دارند.

ناظری در مورد جذب نیرو گفت: ما در عرض یک مدت کم، بیش از 700 نفر از جوانان منطقه را جذب کردیم، یعنی برای 700 خانواده اشتغال ایجاد شده که مطمئناً حمایت نمایندگان بوده که این کار انجام شده است.

انتهای پیام/75002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول