اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

تفکر بسیجی ملت ایران قلب دشمن را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: تفکر بسیجی ملت ایران قلب دشمن را نشانه گرفته است.

تفکر بسیجی ملت ایران قلب دشمن را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی شهدادنژاد در یادواره شش شهید روستای کهن بخش اسماعیلیه از توابع این شهرستان خانواده شهدا را ولی‌نعمتان مسئولان خواند و اظهار داشت: وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی از دعای گرم این خانواده‌های معظم است.

 

وی برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنان را بزرگ‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: ما هر زمان به یاد شهدا باشیم، همواره غیرتمند هستیم و هر وقت که این نعمت را فراموش کنیم، آسیب‌پذیر می‌شویم.

شهدادنژاد تصریح کرد: دنیای استکبار دور تا دور ما خیمه زده است، اما هرگز جرأت تعرض ندارد و دلیل آن وجود رزمندگان دلیر و جان بر کف است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی ملت ایران قلب دشمن را نشانه گرفته است، ابراز داشت: امروز ترس دشمن از تجهیزات ما نیست، بلکه از تفکر ما است، همان‌طور که بسیاری از کشورها وجود دارند که با وجود تجهیزات فراوان در خفت و خواری به سر می‌برند.

شهدادنژاد با اشاره به اینکه در یک مقطع از زمان از روستای کهن 35 رزمنده در جبهه حضور داشت، عنوان کرد: این عزت و افتخار نشان از حرکت آن‌ها در راستای اهداف انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت شهدا را همواره ناظر اعمال ما دانست و گفت: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی از ولایت فقیه تبعیت کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

شهدادنژاد با توجه به شباهت‌های بسیار میان یاران امام خمینی (ره) و امام حسین (ع) بیان داشت: آنان در بصیرت و آگاهی و تبعیت از ولایت مانند یاران حضرت سیدالشهدا (ع) بودند.

وی اذعان داشت: اگر در میان یاران حضرت اباعبدالله (ع) نوجوانان و جوانان حضور داشتند، در جمع یاران امام خمینی (ره) نیز «حسین فهمیده‌ها» حضور داشت و از نظر شجاعت و بی‌باکی نیز همانند آنان بودند.

شهدادنژاد با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در عاشورای امام حسین (ع) دارد، خاطرنشان کرد: از آن جا که مأموریت بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اگر امروز در مملکت ما بسیج وجود نداشته باشد، نظام آسیب‌پذیر می‌شود.

انتهای پیام/80001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول