اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

رسالت اصلی بسیج از محرم برخاسته است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با اشاره به تقارن هفته بسیج با ماه محرم گفت: رسالت اصلی بسیج از محرم برخاسته است.

رسالت اصلی بسیج از محرم برخاسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حسن درویشی در یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجوی و شهدای زن شهرستان پیشوا با اشاره به تقارن هفته بسیج و دهه اول محرم اظهار داشت: امسال هفته بسیج متفاوت از سال‌های گذشته است، زیرا رسالت اصلی بسیج از محرم برخاسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا گفت: بسیج و بسیجی پیرو مکتب عاشورا است و بصیرت بسیجی نیز به خاطر این تفکر است که از مکتب انسان‌ساز و بزرگ امام حسین (ع) نشأت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: شهدا به عشق امام و ولایت در تمام عرصه‌ها حضور پیدا کردند و در عرصه‌های مختلف انقلاب را حفظ کردند و ما امروز وارثان شهدا هستیم و باید این امانت را به صاحب اصلی آن برسانیم.

درویشی با تاکید بر اینکه بسیجی عاشق خداست و اخلاص به خدا مهم‌ترین خصوصیت و ویژگی بسیجیان است، عنوان کرد: زیباترین حرکت بسیجیان خمینی کبیر (ره) و فعالیت بسیجیان، داشتن رنگ خدایی در کارها است. برای همین است که امام بسیجیان خمینی کبیر (ره) فرموده‌اند «بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از نخستین تا آخرین امضاء کرده‌اند.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا بیان داشت: بسیجی نیرویی کارآمد و سرمایه‌ای گران‌بهاء برای اسلام و انقلاب و کشور است که با وجود آن، کشور از گزند دشمنان مصون مانده و راه‌های ترقی و پیشرفت با سرعتی بیشتر طی می‌شود و هرکس که این نیروی عظیم را انکار کند در خرد و صداقت او باید شک کرد.

سید ناصر حسینی‌پور، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در ادامه مراسم با اشاره به خاطراتش از هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تفکر عاشورا تفکر ظلم‌ستیزانه است و ایرانی‌های سال 59، این فرزندان خمینی (ره) به این تفکر عاشورا جامه عمل پوشاندند.

حسینی‌پور افزود: عمل‌گرایی و انجام تکلیف از درس‌های بزرگ عاشوراست و بسیجیان ما با تاسی از این درس عاشورا در طول هشت سال دفاع مقدس به نتیجه رسیدند.

وی ادامه داد: شیطان روی بعضی دل‌ها گرد و غباری ریخته که نمی‌توانند انوار حقیقت و روشنایی و فضیلت‌های عاشورا را ببینند.

در پایان مراسم منصوری ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام اشعاری را از جوانان صحرای کربلا که پا در رکاب امام خود ماندند و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیان فرمود.

همچنین از خانواده زنان شهید در شهرستان و مسئولان پایگاه‌های بسیجیان شهرستان با اهدای لوح تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

مراسم یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجو از زنان شهیده با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان پیشوا برگزار شد.

حسن درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت پیشوا، بهنام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و بسیجیان شهرستان پیشوا در این مراسم که در سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان پیشوا برگزار شد، حضور داشتند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول