اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت وقوع سیل در نوشهر

مسابقات هندبال جوانان مازندران به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال مازندران گفت: مسابقات هندبال جوانان بانوان و آقایان مازندران که قرار بود 25 آبان ماه به میزبانی نوشهر برگزار شود به علت وقوع سیل شدید غرب مازندران به آینده‌ای نزدیک موکول شد.

مسابقات هندبال جوانان مازندران به تعویق افتاد

خسرو ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل عنوان کرد: مسابقات هندبال جوانان بانوان و آقایان مازندران که قرار بود 25 آبان ماه به میزبانی نوشهر برگزار شود که به این منظور اقدامات و هماهنگی‌های لازم نیز انجام شد.

وی افزود: ولی به علت وقوع بارش سنگین باران، جاری شدن سیل در غرب مازندران و تخریب ناشی از آن برگزاری این دوره از مسابقات به آینده‌ای نزدیک موکول شد.

رئیس هیئت هندبال مازندران با تاکید اینکه میزبانی نوشهر برای این دوره از رقابت‌ها در جای خود پابرجاست، گفت: این شهرستان یکی از شهرهای قدرتمند در رشته ورزشی هندبال است که تاکنون هندبالیست‌های زیادی را به جامعه ورزش کشورمان تحویل داده است.

به گفته ابراهیم‌زاده، زمان برگزاری این دوره از مسابقات در تصمیم‌گیری‌های آینده هیئت هندبال با مسئولان هیئت شهرستان نوشهر اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته این رقابت‌ها در بخش آقایان هشت تیم شرکت داشتند که نوشهر به مقام قهرمان دست یافت، اضافه کرد: بابل نیز در بخش بانوان توانست به جایگاه نخست دست یابد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی لیگ هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در شاهرود بیان کرد: تیم هندبال ایران خودرو دیزل بهشهر تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها بود که به عنوان نایب قهرمانی کشور دست یافت و بعد از سپاهان اصفهان دوم شد.

ابراهیم‌زاده یادآور شد: در این رقابت‌ها 12 تیم شرکت داشته و رقابت تنگاتنگی بین تیم‌ها حاکم بود.

انتهای پیام/86012/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول