اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌و‌گو با فارس:

مشکل اصلی هندبال نبود اسپانسر است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولان و صنایع استانی برای تامین هزینه تیم‌های هندبال که در لیگ شرکت می‌کنند با هم همکاری داشته باشند.

مشکل اصلی هندبال نبود اسپانسر است

جلال کوزه‌گری در حاشیه بازی بین تیم‌های هیئت هندبال کرمانشاه و صبا باتری قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: تمامی تیم‌هایی که در مسابقاتی، مانند لیگ برتر و لیگ دسته اول شرکت می‌کنند باید برای تامین هزینه‌های خود با ادارات و صنایع همکاری داشته باشند.

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران افزود: تیم‌ها نباید به‌دنبال کمک‌ها از جانب اداره‌کل ورزش باشند، زیرا این مسئله با کمک‌های این‌چنینی حل نمی‌شود.

کوزه‌گری خاطرنشان کرد: در استان‌هایی مانند کرمانشاه که صنایع دولتی وجود ندارد تا بتوانند از تیم‌ها حمایت کنند، مسئولان تیم‌ها باید به سمت صنایع خصوصی بروند تا حمایت آن‌ها را بگیرند.

وی تصریح کرد: چون سیاست کلی خصوصی‌سازی است، به‌همین دلیل باید به سمت خصوصی کردن تیم‌ها هم برویم که این امر با گرفتن حمایت صنایع خصوصی و اسپانسرهای خصوصی مهیا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر مسائل ذکر شده، می‌توان از سازمان‌ها و نهادهای مختلفی مانند شهرداری که در تمام شهرهای کشور در زمینه ورزش فعالیت می‌کنند، حمایت‌های مالی گرفت.

کوزه‌گری تاکید کرد: برای گرفتن حمایت‌ها از سازمان‌ها و صنایع، باید مسئولان اداره‌کل ورزش و هیئت‌های ورزشی اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب هندبال استان کرمانشاه از لحاظ دارا بودن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت در سطوح بالای ورزشی کشور، گفت: استان کرمانشاه از لحاظ دارا بودن مربی، بازیکن و داور یکی از استان‌های با پتانسیل بالاست و در این حوزه مشکلی ندارد، به‌همین دلیل نمی‌توان ایراد گرفت که این استان اول باید به‌دنبال ایجاد زیرساخت‌ها باشد بعد به لیگ تیم اعزام کند.

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران افزود: مشکل اصلی هندبال کرمانشاه و دیگر استان‌ها نبود اسپانسر است که این مسئله باید در داخل استان‌ها حل شود.

کوزه‌گری با انتقاد از صدا و سیمای کرمانشاه در خصوص عدم پخش زنده مسابقات هندبال لیگ دسته اول، گفت: اگر صدا و سیمای استانی این مسابقات را به‌طور زنده پخش کند، دیگران هم به این مسئله توجه خواهند کرد و به‌تدریج افرادی برای اسپانسر شدن این تیم‌ها اعلام آمادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول