اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال خراسان‌رضوی:

محرومیت تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار تعلیق شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال خراسان‌رضوی گفت: با تلاش هسئت هندبال خراسان‌رضوی حکم بازی بدون تماشاگر برای تیم ثامن‌الحجج سبزوار به حالت تعلیق درآمد.

محرومیت تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار تعلیق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، عبدالله کافی اظهار کرد: تلاش‌های زیادی از سوی هیئت هندبال طرقبه و شاندیز، مربیان و بازیکنان تیم هندبال بانوان این شهرستان برای حضور موفق در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر انجام شد.

کافی با اشاره به توانمندی‌های هندبال بانوان خراسان‌رضوی بر لزوم حضور دو تیم در لیگ برتر کشور تاکید کرد و افزود: تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز با استفاده از بازیکنان بومی نقش قابل توجهی در رشد این ورزش داشته است و هیئت هندبال خراسان‌رضوی تمام تلاش و حمایت خود را برای داشتن دو تیم قدرتمند در لیگ برتر هندبال بانوان کشور انجام می‌دهد.

وی ضمن اشاره به دیدار دو تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد و سبزوار در روز 7 آذرماه جاری گفت: داوری این بازی حساس و جذاب را علی موسویان از داوران بین‌المللی کشور بر عهده دارد که امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را از دو تیم خراسانی شاهد باشیم.

کافی با بیان اینکه با تلاش هیئت هندبال خراسان‌رضوی حکم برگزاری بازی بدون تماشاگر تیم ثامن‌الحجج سبزوار به حالت تعلیق درآمده است، بیان کرد: در نامه‌ای از سوی فدراسیون هندبال کشور رحیم مومنی‌زاده و هادی طالبی دو بازیکن تیم سبزواری به علت اتفاقات بازی مقابل تیم نیروی زمینی، از حضور در دیدار مقابل نماینده مشهد محروم هستند.

انتهای پیام/ 70001/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول