اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل:

منتظر تصمیم فدراسیون هندبال و نتیجه پایانی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم هندبال موسسه ثامن‌الحجج آمل با تاکید بر اینکه کمیته انضباطی باید با دقت برای عوامل درگیری دیدار این تیم با هیئت هندبال کرمانشاه حکم صادر کند، گفت: منتظر تصمیمات فدراسیون و نتیجه پایانی این دیدار هستیم.

منتظر تصمیم فدراسیون هندبال و نتیجه پایانی هستیم

حسن علمباز پس از دیدار نیمه تمام هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل و هیئت هندبال کرمانشاه که در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل دنبال شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سعه صدر و خویشتن‌داری یکی از مهم‌ترین عوامل در انجام دیدارهای ورزشی است.

وی افزود: اگر داور یا یکی از عوامل برگزاری مسابقه‌ای ناخواسته تصمیم اشتباهی گرفت نباید بازی را به تشنج و درگیری کشاند.

رئیس هیئت هندبال آمل و مدیر تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج با اشاره به اینکه سرمربی یک تیم سکاندار آن گروه است و مربیان باید با کنترل شرایط حساس از درگیری و التهاب در دیدارهای رسمی جلوگیری کنند، ابراز داشت: وقتی مربی تیمی خود عامل اصلی درگیری باشد بازیکنان نیز از او الگو می‌گیرند و شرایط را بحرانی‌تر و سخت‌تر می‌کنند.

علمباز با اشاره به اینکه دیدار هفته سوم لیگ دسته یک هندبال کشور بین تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج و هیئت هندبال کرمانشاه دیداری حساس و نزدیک بود، گفت: کرمانشاه نسبت به آمل تیمی ضعیفی را روانه این رقابت‌ها کرده که در زمین این روند مشهود بود.

وی با اعلام اینکه در این دیدار صادق جانعلی‌زاده و یوسف اسدزاده دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار ثامن‌الحجج در حادثه رانندگی دو روز گذشته به شدت مصدوم شدند، عنوان کرد: با این وجود در دقایق پایانی این دیدار در حالی که نماینده آمل تنها یک امتیاز از حریف پیشی گرفته بود سرمربی تیم حریف با اعتراض به روند داوری تیم‌اش را برای چندمین بار از زمین بیرون کشید و بازی نیمه‌تمام ماند.

علمباز با تاکید اینکه کمیته انضباطی باید با دقت برای عوامل درگیری و ناتمام ماندن این دیدار حکم صادر کند، اضافه کرد: منتظر تصمیمات فدراسیون هندبال و نتیجه پایانی این دیدار هستیم.

انتهای پیام/ 86012/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول